حضور «نیسان» در بازار ایران به نفع «رنو» است

پرشین خودرو: از حضور تمام رقبای جدید و قدیم بازار ایران استقبال کرده و سعی می کنیم برای عقب نماندن از ایشان و دریافت سهم مناسبی از بازار خودرویی کشور، تلاش خود را افزایش دهیم.

جمشید حسینی مدیرعامل نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، در گفتگو با خبرنگار پرشین خودرو، در مورد حضور رقبای جدید در بازار ایران گفت: رقیب در صنعت خودرو چیز خوبی است و باعث می شود تلاش برندهای مختلف در بازار بیشتر شود.
وی در مورد حضور برند نیسان در بازار ایران اظهار داشت: حضور نیسان در ایران به عنوان شریک رنو بسیار مثبت است و می تواند برای مشتریان ایرانی منافع بیشتری در بر داشته باشد زیرا این حضور باعث می شود تا رنو و سایر برندها برای انتخاب شدن، ارزش افزوده بیشتری را برای مشتریان ایجاد کنند.
حسینی در مورد قیمت گذاری محصولات مشترک رنو- نیسان برای بازار ایران نیز گفت: قیمت گذاری رابطه مستقیم با سیاست های هر شرکت و برند دارد . اینکه چه سهمی از بازار را می خواهند و انتظارشان از فروش محصول خود چه میزان است همگی در قیمت گذاری تاثیر خواهد داشت.
وی افزود: با توجه به سیاست های کلی مجموعه رنو – نیسان، این امکان وجود دارد که برخی محصولات ما گرانتر و برخی ارزانتر به فروش برسند که البته در مرحله آخر نیم نگاهی نیز به کشش بازار خواهیم داشت.
مدیرعامل نگین خودرو به قیمت فروش تلیسمان(185 میلیون تومان) در بازار ایران اشاره کرد و افزود: بارها اعلام کرده ام که ما می توانستیم قیمت این مدل را خیلی گرانتر از این عرضه کرده و سود بالاتری را به مجموعه برسانیم اما واقعیت این است که به فکر مصرف کننده نیز بودیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: همین نگاه ما به مشتریان موجب شد تا فروش فروردین تا مهر سال جاری 300 درصد رشد داشته باشد و این همان هدفی است که نگین خودرو در آینده نیز دنبال می کند.

کد خبر 65691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha