کد خبر 67265
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-تهران

پرشین خودرو: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی، از ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج-تهران خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ نادر رحمانی گفت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج ـ تهران از محدوده پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور، وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی با اعلام اینکه تردد در کلیه مسیرهای کوهستانی بدون زنجیر چرخ برای رانندگان ممنوع است، افزود: به رانندگانی که قصد سفر در محورهای کوهستانی را دارند، توصیه می‌شود حتماً خودروی خود را به تجهیزات ایمنی لازم مجهز کنند.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور افزود: بر همین اساس در تمامی راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور، وضعیت جوی آرام است.

رحمانی در ادامه درباره محورهای مواصلاتی مسدود نیز گفت: در حال حاضر محور شمشک ـ دیزین در استان‌های تهران و البرز به علت بارش برف و عدم ایمنی کافی مسدود است. همچنین محور پونل ـ خلخال در استان‌های اردبیل و گیلان به علت بارش برف و همچنین عدم ایمنی کافی مسدود شده، در غرب نیز محور سروآباد ـ پاوه در استان‌های کردستان و کرمانشاه به دلیل بارش شدید برف مسدود است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین محور سه‌راهی پونل در استان گیلان به دلیل ریزش کوه و عدم ایمنی کافی مسدود شده و تردد در آن امکانپذیر نیست. محور کرج-چالوس در استان‌های البرز و مازندران نیز برای ایمن‌سازی تونل امیرکبیر تا تاریخ ۲۰ اسفندماه روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته به استثنای روزهای تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه از ساعت ۲۰ الی ۵:۳۰ بامداد روز بعد مسدود است و در زمان انسداد، تردد از سایر محورهای شمالی صورت می‌گیرد.

مهر

کد خبر 67265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha