نسخه استیشن پورشه پانامرا معرفی شد+تصاویر

پرشین خودرو: بدون شک یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت خودروسازی در سال 2016 میلادی که سروصدای زیادی به همراه داشت، معرفی نسل دوم خودروی موفق پورشه پانامرا بود که در مدل‌های مختلف با پیشرانه‌های متفاوت معرفی شد

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، اخیرا نسخه‌ای پلاگین هیبریدی از پورشه پانامرا با سیستم محرکی قوی‌تر معرفی شد و اکنون پیش از نمایشگاه بین المللی ژنو 2017، شرکت خودروسازی پورشه نسخه‌ای دیگر از نسل دوم پانامرا معرفی کرده است.

اما این بار با سقفی کشیده و فضای داخل کابینی بیشتر که در قالب یک خودروی نزدیک به استیشن معرفی شده است. خودرویی که از سال 2012 میلادی صحبت از آمدن آن می‌شود، ولی در نهایت سال 2017 میلادی پروژه آن عملی شد.

برای شناخت بهتر نسخه جدید پورشه پانامرا، یک نام متفاوت "پانامرا اسپرت توریسمو (Panamera Sport Turismo)" در نظر گرفته شده است که درست همانند نسخه‌های شوتینگ بریک استاندارد، از القاب و نشانه‌های 4S، توربو و... برای تفکیک مدل‌های مختلف آن استفاده شده است که بیشتر مربوط به پیشرانه‌های بکار رفته در آن می‌شود.

بزرگ‌ترین تغییر این خودروی پورشه را می‌توان همان سقف کشیده و بلند آن توصیف کرد که باعث شده فضای کابین جادارتر به همراه فضای بار 520 لیتری بدست آید که در صورت خواباندن صندلی‌های عقب به 1388 لیتر افزایش پیدا می‌کند.

بخش فنی این خودرو هم از 5 سیستم محرک متفاوت تشکیل شده است که دقیقا برگرفته از مدل‌های استاندارد هستند و به ترتیب برای مدل پانامرا 4 شامل پیشرانه‌ای 330 اسب بخاری، برای مدل E-Hybrid شامل پیشرانه‌ای 462 اسب بخاری، برای مدل 4S شامل پیشرانه‌ای 440 اسب بخاری، برای مدل 4S دیزلی شامل پیشرانه‌ای 422 اسب بخاری و در نهایت برای مدل پانامرا توربو اسپرت هم شامل پیشرانه‌ای 550 اسب بخاری می‌شود.

کد خبر 69271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha