کد خبر 73073
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴
انتشار تصاویر جاسوسی از پیکاپ مرسدس بنز

پرشین خودرو: شرکت مرسدس بنز قصد داشته با همکاری شرکت نیسان وانت پیکاپ X کلاس را در آینده نزدیک روانه بازار کند. پیشتر این شرکت کانسپت X کلاس را معرفی کرد که طراحی آینده نگرانه ای داشته و گفته می شود نسخه تولیدی شباهتی به آن دارد.

به گزار پرشین خودرو، حال به تازگی تصاویر جاسوسی از نسخه تولیدی X کلاس منتشر شده که آن را در پوشش کامل و استتار نشان می دهد. براساس تصاویر این خودرو در زیر پوشش شباهتی به نسخه کانسپت X کلاس اخیرا معرفی شده داشته و اگر چنین چیزی صورت گیرد باید انتظار فروش بالایی برای آن داشت.



چراغ های عقب و جلو LED شبیه به نسخه کانسپت جذابیت ظاهری X کلاس را دوچندان کرده است. هیچ تصویری از فضای داخلی مدل در کار نیست و تنها تصاویر بیرونی آن آشکار شده است. انتظار می رود در کابین داخلی شاهد چرم باکیفیت و تریم چرم و آلومینیومی باشیم که بیشتر در خودروهای لوکس و رده بالا به کار گرفته می شود.



گفتن است این وانت پیکاپ در خیابان های آلمان و یک روز بارانی رویت شده و به نظر می رسد بزودی شرکت مرسدس بنز آن را معرفی کرده و به شایعات درباره مشخصات آن پایان دهد. X کلاس روی پلتفرمی قرار می گیرد که نیسان ناوارا و رنو Alaskan روی آن قرار گرفتند. بنابراین در ابعاد و فرم شباهتی به دو مدل مورد اشاره دارد.



در بخش پیشرانه انتظار می رود از موتور شش سیلندر توربو دیزل در کنار سیستم چهارچرخ محرک بهره گرفته شود. وزن آن نیز بیش از 3.5 تن خواهد بود که باتوجه به سبک و ساختار بدنه دور از انتظار نیست.



گفته شده ایکس کلاس در اروپا و دیگر نقاط به جز آمریکای شمالی عرضه می شود. محصولی رقیب برای پیکاپ میان سایزی چون فورد رنجر که خبری از عرضه آن در آمریکا نیست. جزئیات بیشتری در کار نبوده و برای کسب جزئیات کافی باید به انتظار ادامه داد.
 

کد خبر 73073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha