کد خبر 74302
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
انتشار تصاویری از سوبارو BRZ STI

پرشین خودرو: شرکت سوبارو در جریان نمایشگاه خودرو نیویورک بود که تصمیم گرفت کانسپت BRZ STI Performance را معرفی کند. این مدل پیش از رونمایی خودرو کوپه STI برای بازار ایالات متحده بود.

به گزارش پرشین خودرو، در آن زمان سوبارو بیان داشت که چند سالی تا نسخه تولیدی این مدل فاصله داریم. حال با گذشت تقریبا 2 سال به نظر می رسد این شرکت ژاپنی تقریبا آماده معرفی نسخه تولیدی خودرو است. گفته می شود در 8 ژوئن شرکت مذکور BRZ STI را معرفی می کند و به تازگی نیز شاهد انتشار تصویر تیزری از آن هستیم.


در تصویر تیزری اطلاعاتی نمی توان کسب کرد جز آن که شاهد اسپویلر عقبی اسپرت هستیم که بیشتر روی خودروهای با عملکرد بالا جای می گیرد. این مدل توسط مهندسین بخش Tecnica سوبارو توسعه پیدا کرد، بنابراین می توان انتظارات بسیاری از مدل مورد اشاره به عنوان خودرو قدرتمند داشت.


باتوجه به تست های انجام گرفته، این خودرو پهن پیکر است و به کیت بدنه اسپرتی مجهز شد. ترمزهای برمبو با کالیپر ترمز قرمز رنگ، رینگ های آلیاژی مشکی و برخی دیگر از ویژگی های BRZ STI سوبارو است. گزارش می گوید سوبارو با سیستم تعلیق و انتقال قدرتی بهینه شده قصد دارد، BRZ STII را به مدلی قابل توجه تبدیل کند.


در زمینه قدرت انتظار نمی رود پیشرانه 2.0 لیتری تنفس طبیعی 205 اسب بخاری به کار گرفته شود زیرا قطعا چنین حجم قدرتی برای اتومبیل ریسینگی چون BRZ STI ضعیف محسوب می شود. بنابراین انتظار داریم پیشرانه توربوشارژی با خروجی قدرت بین 220 تا 230 اسب بخاری به کار گرفته شود.


مشخص نیست آیا سوبارو قصد داشته BRZ STI را تنها وارد بازار ژاپن نماید یا به شکل جهانی به عرضه آن خواهد پرداخت. بنابراین باید تا 8 ژوئن منتظر بود تا شرکت ژاپنی محصول جدید را معرفی کند.
 

کد خبر 74302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha