«تست درایو» روزانه خودروهای «رنو» آغاز شد

پرشین خودرو: با اختصاص 10 دستگاه خودروی رنو تلیسمان و کولئوس ویژه تست درایو به شعب نگین خودرو در تهران و سایر کلانشهر ها امکان تست خودرو پیش از خرید محصولات رنو برای خریداران فراهم شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نگین خودرو که نمایندگی رسمی رنو در ایران به شمار می رود، در مراسمی با اختصاص 10 دستگاه خودروی ویژه تست درایو به شعبه های خود، رسما امکان برگزاری تست درایو پیش از خرید خودرو های رنو در ایران را اعلام کرد.
مشتریان و علاقه مندان برای ثبت نام در تست درایو نگین خودرو می توانند با مراجعه به وبسایت نگین خودرو و انتخاب زمان و تاریخ مورد نظر خود اقدام به آزمایش رنو کولئوس و تلیسمان نمایند.
این امکان که از صبح امروز(شنبه 29 مهرماه) آغاز می شود در فاز نخست در شعبه «شهرری» و «اقدسیه» تهران و دو شهر «تبریز» و «بابلسر» اجرایی می شود.
راه دیگری که برای شرکت در تست درایو رنو از سوی مدیران نگین خودرو اعلام شده است، مراجعه حضوری به شعبه های فروش رنو و مذاکره با کارشناسان فروش نگین خودرو خواهد بود.
لازمه شرکت در تست درایو رنو داشتن گواهینامه خواهد بود.
یکی از مدیران نگین خودرو با اذعان به کمبود این تعداد خودرو به شعب برای تست درایو گفت: استارت این کار با اختصاص این خودروها زده شده است تا با سنجش شرایط و کمبود ها اقدام به برطرف کردن ضعف های احتمالی کنیم.
وی از اختصاص 5 دستگاه رنو داستر 4*4 تیون شده در آینده نزدیک به ناوگان خودروهای تست درایو خبر داد و افزود: تدابیری برای اشخاصی که صرفا علاقه به رانندگی با خودروهای رنو دارند، اندیشیده شده است و به همین دلیل مرکزی را در شرق تهران با همکاری تویوتا احداث کرده ایم که شرایط تست محصولات رنو برای عامه مردم فراهم خواهد شد.
برای آگاهی از طرح تست درایو رنو ضمن مراجعه به مراکز فروش مجاز نگین خودرو می توانید به وبسایت شرکت مراجعه کنید.

 

تصاویری از تحویل خودروهای ویژه تست درایو رنو تلیسمان و کولئوس نگین خودرو

کد خبر 82715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha