بهبود عملکرد فورد موستانگ GT با بسته تقویتی

پرشین خودرو: فورد موستانگ همیشه یکی از خودروهای بسیار خوب بازار بوده است که هم در جاده‌های استاندارد و هم در پیست مسابقات می‌توان بر روی آن حساب باز کرد.

به گزارش پرشین خودرو، حال اخیرا کمپانی خودروسازی فورد با ارائه یک بسته تقویتی برای فورد موستانگ V8 خود، این مدل را متوجه کسانی کرده است که علاقه به داشتن یک خودروی منحصربه فرد و یا علاقه به حضور در مسابقات اتومبیلرانی دارند.
تغییرات قابل توجهی در بیرون اتومبیل رخ داده است که اول از همه در موضع پایین‌تر و تهاجمی‌تر اتومبیل تعریف شده است. فورد موستانگ جدید با دریافت این بسته، به تیغه‌های جدید آیرودینامیکی در زیر سپر جلو مجهز شده است که می‌تواند 10 کیلوگرم نیروی بیشتر در سرعت 128 کیلومتر بر ساعت ایجاد کند تا چسبندگی اتومبیل و همچنین فرمان پذیری اتومبیل بهتر انجام شود. علاوه بر این، سیستم تعلیق اتومبیل بروزرسانی شده و می‌تواند 67 درصد ثبات بیشتری برای اتومبیل داشته باشد که بیشتر از همه مربوط به قسمت عقب اتومبیل می‌شود، در صورتی که ثبات قسمت جلوی اتومبیل 12 درصد بهبود پیدا کرده است. کمک فنرهای جلو حدود 20 درصد قوی‌تر شده و کمک فنرهای عقب اتومبیل هم پس از دریافت بسته تقویتی، حدود 13 درصد قوی‌تر شده‌اند.
بر روی چرخ‌های اتومبیل، از مجموعه رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی مشکی رنگ مات استفاده شده است که به صورت کاملا سفارشی توسط شرکت Chauncy Eggleston ساخته شده و همچنین سطح آن توسط لاستیک‌های "میشلین پایلوت اسپرت کاپ 2" پوشیده شده است که پهنای آن چیزی حدود 38.1 میلی متر بیشتر از قبل خواهد بود.
از دیگر ویژگی‌های اتومبیل هم می‌توان به سیستم کنترل ثبات اتومبیل، سیستم ترمز ضدقفل تقویت شده، سیستم ترمز قدرتمند "برمبو" به همراه دیسک و پیستون‌های بزرگ‌تر، تقویت سیستم خنک کاری به همراه رادیاتورهای بزرگ‌تر و همچنین دیفرانسیل عقب "تورسن" با نسبت محور 3.73 اشاره داشت. اما با این وجود، به صورت استاندارد از یک جعبه دنده 6 سرعته دستی بر روی پیشرانه استفاده می‌شود.
جیمی کالن، سرپرست فورد برای توسعه و پویایی وسایل نقلیه این شرکت افزود: با تمام این افزونه‌ها، فورد موستانگ GT فقط خواهان سریع‌تر شدن است و می‌خواهد که ثبات بیشتری داشته باشد، هرچند در داخل کابین می‌توانید روکش‌های چرمی و یا پارچه‌ای بر روی صندلی‌های اسپرت "ریکارو" دریافت کنید.
در پایان شرکت فورد اشاره‌ای به قیمت این بسته نداشته است، اما پروژه‌های سابق فورد با قیمت 4000 دلار به مشتریان عرضه می‌شود که انتظار می‌رود بسته جدید تقویتی با قیمت بیشتری در اختیار مشتریان قرار گیرد.

کد خبر 83123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha