فروش رنو «تلیسمان» و «کولئوس» متوقف شد

پرشین خودرو: نگین خودرو که نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش رنو در ایران را بر عهده دارد، در جدیدترین اقدام خود فروش رنو تلیسمان و شاسی بلند کولئوس را متوقف کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نگین خودرو در اقدامی جدید از امروز فروش 2 خودروی کولئوس و تلیسمان را رسما متوقف کرد.

پیش از توقف فروش این 2 محصول، رنو کولئوس 2017 در فروش نقدی 288 میلیون تومان و تلیسمان با همین سال تولید 239 میلیون تومان به فروش می رسید.در مدل های 2018 این دو محصول پرفروش بازار که با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شده بود، شاسی بلند کولئوس 298 میلیون و 500 هزار تومان و سدان تلیسمان 249 میلیون تومان برچسب قیمت خورده بود.

بسته شدن سایت ثبت سفارش واردات خودرو و به تبع آن تغییرات تعرفه ای و اعمال قانون جدید واردات خودرو باعث ایجاد آشفتگی و به هم ریختگی های بسیاری در بازار خودرو شد.هیچ کدام از شرکت های واردکننده خودرو که به صورت رسمی در ایران فعالیت دارند، نتوانستند محصولات خود را از افزایش قیمت در امان نگه دارند و هر یک به میزانی قیمت خودروهای خود را افزایش دادند.

به تمام عواملی که باعث به هم ریختگی در بازار خودرو شده است باید افزایش قیمت ارز و نبود ثبات در نرخ ارز را اضافه کرد که اجازه تصمیم گیری و قیمت گذاری مشخص و سیاست گذاری بلند مدت مدیران شرکت ها را سلب کرده است.

نگین خودرو که چندی پیش و در نمایشگاه خودرو تهران از رنو مگان رونمایی کرده بود، به احتمال بسیار زیاد با این توقف فروش در پی قیمت گذاری جدید این محصولات است.

کد خبر 89534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha