خودروسازان داخلی نمی‌توانند کیفیت خودروها را بالا ببرند

پرشین خودرو: کارشناس خودرو گفت: رضایتمندی مردم از خرید خودروهای چینی بیشتر از خودروهای داخلی است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از برنا، حسین دلاور»، کارشناس خودرو، در خصوص کیفیت خودروهای داخلی  گفت: شرکت های خودروسازی در تلاشند تا کیفیت محصولاتشان را بالا ببرند اما مساله این است که محصولات قدیمی که می بایست از خط تولید خارج شوند، همچنان تولید شده و خودروساز در خصوص ارتقا کیفیت نمی تواند کاری انجام دهد.

این کارشناس ادامه داد: برخی از خودروهایی که 2 خودروساز داخلی تولید می کنند، کیفیت بالایی نداشته و با تلاش هایی که مدیران این شرکت ها انجام داده اند، نتوانستند سطح کیفی برخی از محصولاتشان را به 2 ستاره برسانند.

دلاور با اشاره به اینکه برخی از خودروهای این خودروسازان از لحاظ کیفی مناسب نیستند، گفت: در حال حاضر نیز خودروهای داخلی افزایش قیمت داشتند در حالیکه بسیاری از خودروها در رده قیمتی که شرکت های خودروساز اعلام کردند، نیستند.

وی اذعان کرد: رضایتمندی مردم از خرید خودروهای چینی بیشتر از خودروهای داخلی است زیرا مردم از لحاظ کیفیت و جذابیت، محصولات چینی را بیشتر از خودروهای تولید ملی می پسندند.

او در ادامه مبحث بالا افزود: خودروسازان ما نمی توانند کیفیت خودرو را بالا ببرند و از طرفی نمی‌توانند امکانات ویژه و جذاب ایجاد کنند تا به لحاظ روحی، مردم از محصولی که خریداری کرده‌اند، لذت ببرند.

دلاور تاکید کرد: شرکت های داخلی برای اینکه از خودروسازان چینی پیشی بگیرند خودروهای قدیمی تولید خود را با آپشن های های جدید و یک سری تغییرات تولید می کنند تا بتوانند جذابیت روانی که برای مشتری مهم است را ارتقا دهند.

این کارشناس بیان کرد: مردم می توانند با مبلغ 40 میلیون تومان خودرویی که به لحاظ ظاهری جذابیت داشته ولی به لحاظ کیفی در سطح بالایی نیستند را خریداری کنند.

وی اضافه کرد: خودروهای داخلی به لحاظ امنیتی و ایمنی در شرایطی نیستند که بتوانند در سطح جهانی رقابت کنند.

دلاور در پایان بیان کرد: چینی ها نیز خودروهایی تولید می کنند، با اینکه کیفیت بالایی ندارند ولی با آپشن هایی که ایجاد کردند برای مشتری جذاب به نظر می آید و بازار فروش خوبی پیدا کرده اند.

کد خبر 90898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha