کد خبر 91638
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
اقدامات ویژه در فرودگاه مهرآباد

پرشین خودرو: مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد از اقدامات ویژه فرودگاه مهرآباد به منظور استقبال از مسافرین نوروزی درسال ۹۷ خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فرودگاه بین المللی مهرآباد؛ صفی نیا، مدیرکل فرودگاه با تاکید بر استقبال مناسب وبرگزاری عملیاتی ویژه در ایام نوروز اظهار کرد: در چند ماه گذشته تلاش کرده‌ایم تا با تجهیز زیر ساخت‌های فرودگاهی به استقبال نوروزی متفاوت در فرودگاه مهرآباد برویم، بنابراین با نوسازی و بهسازی سیستم‌های تاسیساتی ترمینالها و سرویس‌های بهداشتی ترمینال ۲ و ۴ در این حوزه نیز تقریبا کلیه سرویس‌ها نوسازی وزیباسازی می‌شوند. همچنین گلکاری‌های فصلی و چیدمان مبلمان راحت در ترمینال و هماهنگی‌های لازم با تاکسیرانی، هلال احمر، اورژانس و شرکت‌های هواپیمائی برای ارائه خدمات بهتر برای عملیات نوروزی تدارک دیده ایم.

صفی نیا گفت: با اجرای فاز اول ساماندهی و لاین بندی مقابل ترمینال ۴ و ۶ به منظور کاهش بار ترافیکی و تسهیل در تردد خودرو‌ها در ایام نوروز، حجم تردد خودرو‌ها و بار ترافیکی این ناحیه به حداقل کاهش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به حجم پرواز‌های فرودگاه مهرآباد و مشکل کمبود موقعیت پارک هواپیما، گفت: اکنون با هماهنگی با ارگان‌های ذی‌ربط، ۱۲ موقعیت پارک هواپیما در ایر ساید فرودگاه مهرآباد افزایش یافته است که اکنون موقعیت پارک هواپیما‌ها به صورت نرمال در مهرآباد به ۵۴ عدد رسیده است.

به گفته صفی نیا؛ از ابتدای سال ۹۶ تاکنون بیش از ۳۵ پروژه در فرودگاه مهرآباد در راستای ارتقا خدمات و استانداردسازی فرودگاهی انجام گردیده است که این مسیر در سال ۹۷ هم با انجام پروژه‌های زیادی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 91638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha