استقبال شیرازی ها از BYD اس7 در نمایشگاه خودرو شیراز + تصاویر

پرشین خودرو: در نخستین نمایش عمومی بی وای دی اس7 در نمایشگاه خودرو شیراز که با باز شدن فروش این خودرو نیز همراه شد، بازدید کنندگان نمایشگاه استقبال جالب توجهی از این خودروی شاسی بلند کارمانیا داشتند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هفدهمین دوره نمایشگاه خودرو شیراز با همه اما و اگرها برگزار شد و این نمایشگاه توانست لقب کم رونق ترین نمایشگاه خودرو تا به امروز را به خود اختصاص دهد.

 



در این نمایشگاه کم رونق اگر فروش بی وای دی برای بازدید کنندگان فراهم نمی شد، به طور قطع می توان گفت که در روزهای بعد شاهد کاهش بازدید کنندگان در نمایشگاه می بودیم، چنانکه در مقایسه دوره هفدهم با دوره شانزدهم نمایشگاه، کمی جمعیت بازدید کنندگان به طور کامل به چشم می آمد که شاید مهمترین دلیل آن هم کمبود شدید تبلیغات محیطی در فضای شهری شیراز از سوی مجری برگزاری نمایشگاه بود.

 



در این میان که خودروسازان حاضر در نمایشگاه با سایت های فروش بسته و صرفا برای نمایش به شیراز آمده بودند، کارمانیا با آغاز فروش و عرضه تخفیف 2 میلیون تومانی توانست تمام نگاه ها را به سوی غرفه خود بچرخاند.

 



در روز نخست نمایشگاه خودروی شیراز، کارمانیا با 3 گانه اس6، اف3 و اس7 به نمایشگاه آمد که در این میان بیشترین اسقبال بازدید کنندگان از خودروهای موجود را شاسی بلند جدید اس7 به خود اختصاص داد.

 



 

 

 

 

 

در پایان می توانید برای آشنایی با جزئیات فروش و قیمت این خودرو به نمایندگی های مجاز کارمانیا یا وبسایت این شرکت مراجعه کنید.

کد خبر 98912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha