اولین خودروی الکتریکی جنسیس سال 2021 به بازار می آید

پرشین خودرو: گروه خودروسازی هیوندای موتورز از نقشه راه جدید خود رونمایی کرده و قصد دارد تا سال 2025 میلادی به تولید کننده وسایل نقلیه هوشمند تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت خودروسازی "جنسیس" به عنوان یکی از زیرمجموعه های کمپانی خودروسازی هیوندای، تولید کننده وسایل نقلیه لوکس این شرکت خواهد بود و به همین دلیل لازم است که بهترین و بیشترین امکانات در اختیار این شرکت قرار گیرد. در حال حاضر این شرکت محصولات محدودی برای عرضه به مشتریان خود دارد و سال ها زمان می برد تا سبد محصولات این شرکت گسترده شود، اما هیوندای تمام تلاش خود را انجام می دهد تا این خودروساز زیرمجموعه خود را به بازارهای بزرگ تری برساند و سهم آن را در بازار پرسود خودروی جهان افزایش دهد.

در حال حاضر وسایل نقلیه الکتریکی مقبولیت خود را بدست آورده و به سرعت در حال رشد هستند و بسیاری از خودروسازان بزرگ جهانی چندین محصول الکتریکی و یا حداقل یک خودروی الکتریکی در سبد فروش خود دارند. حال شرکت خودروسازی "جنسیس" هم در تلاش است تا در این بازار رو به رشد سهمی داشته باشد و باتوجه به انتشار اطلاعاتی جدید از نقشه راه این شرکت، قرار است که تا سال 2021 میلادی اولین خودروی تمام الکتریکی جنسیس راهی بازار شده و تا سال 2024 میلادی محصولات بیشتری با سیستم محرک تمام الکتریکی آماده عرضه به مشتریان شود.

 

جنسیس



در استراتژی هوشمندسازی وسایل نقلیه آینده، شرکت خودروسازی هیوندای به چیزی فراتر از وسایل نقلیه معمولی فکر می کند و در اهداف و برنامه ریزی آنان حتی وسایل نقلیه پرنده و گسترش تحرک هوایی نیز دیده می شود، هرچند هیوندای صحبت زیادی در این رابطه انجام نداده است.

با افزودن وسایل نقلیه الکتریکی به محصولات جنسیس، شرکت خودروسازی هیوندای پیش بینی می کند که تا سال 2025 میلادی نزدیک به 560 هزار وسیله نقلیه در سراسر جهان بفروشد، هرچند این شروع کار هیوندای خواهد بود و تا سال 2030 میلادی محصولات الکتریکی بسیار بیشتری به هیوندای و زیرمجموعه های آن اضافه خواهد شد و انتظار می رود که از سال 2035 میلادی عرضه گسترده محصولات الکتریکی در بازارهای بزرگ نوظهوری همچون برزیل و هند نیز انجام شود.
 

کد خبر 118746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha