کد خبر 35911
۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
موتورسیکلت‌های خاص در ایران+تصاویر

پرشین خودرو: نسل جدید موتورسیکلت‌های اسپرت برای علاقه‌مندان معرفی شد.

به گزارش«پرشین خودرو»، به دنبال استقبال گسترده علاقه‌مندان عرصه موتورسیکلت از بخش اول نمایشگاه مرکزی کویر تهران، بخش دوم نمایشگاه دائمی این شرکت با حضور دیگر برندهای مطرح موتورسیکلت جهان با استقبال گستردهٔ بازدیدکنندگان و اصحاب رسانه گشایش یافت.

نمایشگاه مرکزی کویر که در نوع خود برای اولین بار در ایران اقدام به عرضه و فروش رسمی و قانونی موتورسیکلت‌های حرفه‌ای معتبرترین کمپانی‌های اروپایی و آسیایی می‌کند، پیش از این در اردیبهشت 93 گشایش یافته بود. همچنین نمایشگاه شعبه اصفهان این شرکت نیز با استقبال خوب علاقه‌مندان مواجه شده بود.

رونمایی از خاص‌ترین خودروی ایران

در آیین گشایش بخش دوم نمایشگاه کویر از محصول شاخص کمپانی KTM اتریش با نام کراسبو جی تی (X-BOW GT) رونمایی شد.

اکنون خودروی اتریشی کراسبو رسماً از سوی یکتاز سیکلت کویر در اصفهان و تهران به فروش می‌رسد تا پاسخگوی شور و هیجان علاقه‌مندان باشد.

کراسبو جی تی با ویژگیهای خاصی چون طراحی استثنایی، انجین توربو با توان 285 اسب بخار محصول AUDI، بدنه مرکزی تماماً از جنس فیبر کربن با وزنی که فقط به 85 کیلوگرم می‌رسد، ترمز ABS اختصاصی چندحالته، سرعت 0 تا 100 با شتاب فوق‌العادهٔ 4.1 ثانیه، شیشه‌های محافظ جلو و کناری و سقف قابل‌برداشت (X-TOP)، کمربندهای ایمنی 4 نقطه محصول SCHROTH آلمان، صدفی‌های صندلی محصول RECARGO آلمان و با دارا بودن سطح آلایندگی یورو 6 اکنون تعریف جدیدی از لذت و هیجان سواری را برای رانندگان حرفه‌ای در ایران رقم می‌زند.

شرکت KTM خودروهای سری X-BOW را در سه کلاس R، RR و GT عرضه می‌کند. برخلاف سری RR که اختصاصاً برای میادین مسابقه طراحی شده، سری GT یک خودروی شهری است که از امکانات شهری همچون شیشه‌های جلو و کناری با قابلیت یخ‌زدایی، ارتفاع بالاتر، ترمز ضد قفل (ABS) چندحالته، سقف پارچه‌ای، کنسول GPS، مبدل کاتالیست برای کاهش آلاینده‌های اگزوز، کاهندهٔ صدای اگزوز، آینه دید عقب، بوق و چراغ راهنما استفاده می‌کند.

این خودرو با ایجاد تغییراتی توسط نمایندگی مجاز، از جمله کاهش ارتفاع، تعویض رینگ و لاستیک و خاموش کردن سیستم ABS امکان حضور در میادین مسابقه را دارا است.

برای مشاهدهٔ ویژگی‌های این محصول به صفحهٔ رسمی وب‌سایت کویر رجوع کنید

 

رونمایی از اولین موتورسیکلت هیبریدی در ایران محصول ایتالیا:

در این مراسم همچنین از محصول بسیار شاخص کمپانی پیاجیو ایتالیا با نام PIAGGIO MP3 Hybrid 300ie LT  به‌عنوان اولین موتورسیکلت هیبریدی آمادهٔ فروش در ایران رونمایی شد.

این محصول با امکانات نوآورانه خود با استفاده از فناوری هیبرید و با بهره‌گیری از سه‌چرخ، ایمنی و لذت رانندگی را برای راکب به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 35911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha