کد خبر 44138
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
لکسوس بالاترین درجه رضایت مشتریان

پرشین خودرو: برند لوکس ساز ژاپنی علاوه بر کیفیت بالای ساخت محصولات، در بخش خدمان پس از فروش و پاسخگویی به مشتریان نیز پرچمدار و پیشرو است.

به گزارش «پرشین خودرو»، نمایندگی‌ها و خدمات پس از فروش لکسوس برترین پاسخگویی را در سرویس‌های اینترنتی در نیمه دوم داشته اند که بر اساس مطالعات Pied Piper Internet Lead Effectiveness Benchmarking Study انجام گرفته است.
این مطالعه با ارسال سوالات به بیش از ۱۳۶۳۷ نمایندگی در سراسر کشور و پرسش از مراجعین صورت گرفته است و در این میان لکسوس بالاتر از تمامی‌برندهای خودروسازی صورت گرفته است در حالی که پورشه، فیات ، دوج و اینفینیتی نیز با اختلاف بسیار کمی‌از یکدیگر در رتبه‌های دوم تا پنجم بعد از لکسوس قرار گرفته اند.

Lexus-Dealer
البته در این میان اینفینیتی بزرگترین افزایش رتبه را با ۸ رتبه بهبود در این میان داشته است در حالی که برندهای MINI و میتسوبیشی نیز در این میان پسرفت داشته اند.
به گزارش خودروسازی، به طور کلی در این زمینه در صنعت خودرو شاهد بهبودهایی هستیم و برند لکسوس پاسخگوی بیش از ۹۸ درصد سوالات مشتریان بوده است ولی در برندهای درجه اولی همچون مزدا، کادیلاک، هوندا، لینکلن، میتسوبشی، نیسان و… مشتریان از هر ۱۰ تماس فقط یکبار به پاسخ صحیح خود رسیده اند.

کد خبر 44138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha