کد خبر 44544
۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
گران ترین شاسی بلند بازار+تصاویر

پرشین خودرو: رنج رورر که دیگر زیرمجموعه جگوار بریتانیایی است باردیگر توانایی خود را در عرصه شاسی بلندهای لوکس به رخ کشیده و گران ترین شاسی بلند بازار تا کنون را عرضه کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، برند بریتانیایی لندرور بازهم یک شوک جدید را به بازار خودروهای لوکس وارد کرد که البته محصول جدید بازهم گران ترین محصول بازار نیست ولی گران ترین خودرو شاسی بلند عرضه شده در تاریخ است.

2016-range-rover-sv-autobiography-front

با قیمتی در حدود ۱۹۹۴۹۵ دلاری با نام Range Rover SV Autobiography نخستین خودرو شاسی بلند است که قیمتی در حدود ۲۰۰ هزار دلار دارد و بدین ترتیب از Porsche Cayenne Turbo S در حدود ۴۰ هزار دلار نیز گران تر است که البته قیمت مذکور قبل از اعمال گزینه‌های اختیاری است و اگر نگاهی به داخل کابین بیاندازید گزینه‌های اختیاری فراوانی انتظار شما را می‌کشد.

2016-range-rover-sv-autobiography-rear

شما می‌توانید در داخل کابین اقلام سفارشی با بافت آلومینیومی‌به همراه دستگیره‌های صندلی و دور پدال‌های سفارشی نیز در انتظار خریداران است.
شما حتی می‌توانید کف پوش‌های سفارشی و ساخته شده از مواد بسیار با کیفیت ساخت بالا است که بدین ترتیب به راحتی می‌توان انتظار قیمت بالاتر از ۲۰۰ هزار دلار را برای این خودرو داشت و البته موتور قدرتمند این خودرو هر چه لوکس تر شدن این مدل را به رخ خریداران می‌کشد.

LandRoverRangeRoverAutobiographyUltimateEditionexterior

در زیر هود این خودرو که در کلاس SVR قرار می‌گیرد شاهد یک موتور سوپرشارژ ۵٫۰ لیتری V8 با قدرت پیشرانه ۵۵۰ اسب بخاری و ۵۰۲ پوند بر فوت نیروی گشتاور هستیم که با بازگشت به سیستم ECU و سوپرشارژ در حدود ۴۰ اسب بخار و ۴۱ پوند بر فوت نیروی گشتاور را نسبت به مدل‌های استاندارد سوپرشارژ شاهد هستیم و صدا نیز برای مطابقت با این نیروی شگفت آور چهارگانه و تهیه شده از کروم است.

LandRoverRangeRoverAutobiographyUltimateEditioniPad

به گزارش خودروسازی، جان ادواردز مدیر ارشد بخش عملیاتی جگوار در این مورد می‌گوید:” رنج رور به صورت اریجینال در بخش شاسی بلند‌های لوکس فعالیت داشته است و محصول جدید به راحتی توان این بخش را در طراحی یک مفهوم شاسی بلند به رخ رقبا می‌کشد”.

کد خبر 44544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha