برچسب «آف» بر روی «تندر» و «دنا»

پرشین خودرو: یک نمایشگاه دار اتومبیل در تهران می گوید آزاد سازی قیمت ها که با فشار کارشناسان بالاخره در 2 مدل خودرو اتفاق افتاده، موجب شده است بازار واکنش «کاهش قیمتی» به این آزاد سازی ها از خود نشان دهد.

علی شیرمردی در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب اظهار داشت: بعد از اینکه آزاد سازی قیمت در 2 مدل از خودروها صورت گرفت در این چند روزه شاهد افت قیمت ها بوده ایم.

وی با اشاره به کاهش چند صد هزار تومانی تندر90 و دنا، بیان کرد: قیمت تندر90 حدود 500 هزار تومان کاهش پیدا کرده و دنا نیز بین 200 تا 300 هزار تومان ارزان تر شده است.

این نمایشگاه دار خودرو البته دلیل این کاهش قیمت را فقط آزاد سازی قیمت هم ندانست و اظهار کرد: در خرداد ماه بازار اتومبیل اصلا شرایط خوبی نداشت و طیق شنیده ها حدود 50 نمایشگاه دار اتومبیل در تهران به دلیل رکود شدید بازار، مغازه خود را تعطیل کرده اند.

شیرمردی افزود: بازار در ابتدای فصل بهار به نسبت رونق داشت اما از دهه آخر اردیبهشت تا دهه اول خرداد رکود شدیدی بر بازار خودرو حکم فرما شده که موجب کاهش در قیمت برخی خودروها به خصوص در خودروهای وادراتی شده است.

وی در پایان ابزار کرد: دلیل اصلی کاهش قیمت تندر90 و دنا، آزاد سازی قیمت این خودروها بوده گرچه این آزاد سازی هنوز به صورت رسمی ابلاغ نشده است اما می توان تاثیر آن را در بازار به خوبی مشاهده کرد.

رییس شورای رقابت نیز روز گذشته با بیان اینکه آزاد سازی قیمت ها برای خریداران مطلوب شده است اظهار کرده بود در حال حاضر این 2 مدل خودرو در بازار ارزان تر از گذشته به فروش می رسد.
 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 56357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هیچکس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    1 0
    آقا کجا دنا میفروشن 42 میلیون ما بریم بخریم
  • arman ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
    0 0
    منم شنیدم ارزون شده.. امیدوارم که اینطور باشه