۶۴درصد تصادفات در سی کیلومتری شهر‌ها رخ می‌دهد

پرشین خودرو: رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به بروز بیشترین میزان واژگونی در استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، فارس شمال و آذربایجان شرقی گفت: این استان‌ها بیشترین میزان واژگونی را در طول تابستان و نوروز به خود اختصاص داده اند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از میزان، سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راه راهور ناجا  با اعلام اینکه بیشترین تصادفات و واژگونی‌ها در نیمه دوم شهریور ماه رخ می‌دهد، گفت: بخش زیادی از حوادث مربوط به فاصله سی کیلومتری شهرهاست که ۶۴درصد از حوادث را به خودش اختصاص داده و بیشترین میزان واژگونی در استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، فارس شمال و آذربایجان شرقی روی داده است.

لذا از شهرداری و راهداری درخواست می‌شود تمام توجه خود را به این نکته معطوف کنند که در این محدوده برنامه ریزی‌های انجام شود تا شاهد کاهش میزان تصادفات باشیم.
 

تصادفات


حمیدی از احداث توقفگاه‌های کم هزینه در سی کیلومتری شهرها خبر داد و گفت: راه اندازی این توقفگاه‌ها نقش بسزایی در کاهش میزان تصادفات دارد و احداث آن از سوی استانداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور در دستور کار قرار دارد.

وی با اعلام اینکه در نیمه دوم شهریور ماه با افزایش حجم ترافیک به ویژه در ورودی کلان شهر‌ها رو به رو می‌شویم افزود: در تیرماه برابر گزارش پزشکی قانونی شاهد افزایش میزان جانباختگان تصادفات جاده‌ای بوده ایم. همچنین در دو هفته گذشته با توجه به اینکه تعطیلات مدارس رو به اتمام است، شاهد افزایش میزان مسافرت‌ها و شلوغی محور‌های شمالی کشور هستیم.


رییس پلیس راه راهور ناجا از رانندگان در خواست کرد حتما قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و به هیچ وجه در حالت خستگی اقدام به رانندگی نکنند.

کد خبر 100713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha