نمایشگاه خودرو تهران مکانی برای تبدیل تهدیدها به فرصت

پرشین خودرو: مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تهران در آبان ماه سال جاری، میزبان سومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نمایشگاه بین المللی خودرو تهران که پس از 11 سال وقفه در سال 95 دوباره برگزار شد در حالی تبدیل به بزرگترین رویداد خودرویی کشور شده است که آبان ماه سال جاری در شهر آفتاب تهران، میزبان برند های مختلف صنعت خودرو در سومین دوره برگزاری خواهد بود.

نمایشگاه خودرو تهران اولین دوره را در بهمن ماه 95 برگزار کرد که از نظر زمانی برای شرکت کنندگان زمان مناسبی نبود. دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران در حالی افتتاح شد که خودروسازان با ممنوعیت ثبت سفارش روبرو بودند و مشکلاتی در خصوص واردات خودرو وجود داشت که با این حال حضور گسترده ای در نمایشگاه خودرو داشتند.

سومین دوره اما با ممنوعیت و در هم ریختگی بازار خودرو همزمان شده که حضور خودروسازان در نمایشگاه و دیدار چهره به چهره مدیران شرکت ها با مشتریان را از اهمیت بالایی برخوردار کرده است.

مشتریانی که با تاخیر در تحویل خودرو مواجه شده اند یا دریافت خدمات پس از فروش برایشان دشوار شده است، انتظار دارند در نمایشگاه با برند های مورد علاقه خود و مدیران آن دیدار داشته باشند تا از چند و چون شرایط و برنامه های خودروسازان برای ماه های پایانی سال آگاه شوند.

این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی در شرایط کنونی به شمار می رود که امید است مدیران شرکت های خودروسازی با هوشمندی از آن بهره برده و با حضور هدفمند خود تهدیدهای این روزها در صنعت خودرو را به فرصتی برای پیشرفت مجموعه های تحت مدیریت خود تبدیل کنند.

براساس این گزارش، پوستر سومین نمایشگاه خودرو تهران نیز رونمایی شده و در زیر قابل مشاهده است:

 



سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران قرار است از 22 تا 26 آبان ماه امسال در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برگزار شود.

کد خبر 102637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha