صدور دعوتنامه تکمیل وجه برای سیتروئن C3 متوقف شد +جزییات

پرشین خودرو: پس از صدور دعوتنامه سیتروئن سی3 و مشخص شدن قیمت این خودرو، رییس سازمان حمایت دستور توقف صدور دعوتنامه تکمیل وجه این خودرو را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پیرو قیمت گذاری شرکت سایپا سیتروئن بر روی خودروی سیتروئن C3 که منجر به اعتراض گسترده مشتریان این خودرو در سازمان حمایت و وزارت صنعت و معدن در روزهای اخیر شد، دستور توقف صدور دعوتنامه تکمیل وجه و تجدید نظر در قیمت اعلامی به صورت مستقیم از سوی عباس تابش رییس سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به این شرکت ابلاغ شد.

 



 براساس گزارش پرشین خودرو، رییس سازمان حمایت اعلام کرد که با توجه به وصول شکایت جمعی از خریداران محصولات شرکت سایپاسیتروئن در خصوص دعوتنامه های تکمیل وجه خودروی سی3 به مبلغ 160 میلیون تومان و درج عبارت زمان تحویل 60 روز پس از تکمیل وجه که مغایر با مفاد مندرج در آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد، ضروریست که شرکت مذکور به قید فوریت نسبت به توقف فرآیند تکمیل وجه مشتریان اقدام کند و نتیجه به سازمان حمایت منعکس شود.


به گفته تابش، موضوع خودرو و همچنین تعهدات قبلی خودروسازان وفق مصوبات نهمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در کارگروه تنظیم بازار در حال بررسی و تعیین تکلیف است و مراتب نحوه اقدام متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 107043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    3 0
    قیمت فضایی یعنی این اینا فکر میکنم قرار بوده برن فضا با این روش فضا رفتنمونم اینجوریاست بله
  • فرهاد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    0 0
    حالا میزان پیشفروش c3ک خیلی کمه، افزایش قیمت پرتیراژهای سایپا مثل پراید و تیبا بلوایی به پا میکنه اون سرش ناپیدا
  • فرهاد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    1 0
    حالا میزان پیشفروش c3ک خیلی کمه، افزایش قیمت پرتیراژهای سایپا مثل پراید و تیبا بلوایی به پا میکنه اون سرش ناپیدا
  • وحید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    1 0
    توی خبر گفته شده که صدور دعوتنامه متوقف شده، دقیقا همین امروز دعوتنامه تکمیل وجه برای من صادر شده. لطفا توی کار کردن خبر بیشتر دقت کنید.
  • مردم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    1 0
    ثبت نام کنند های سیتروئن توجه فرمایید طبق اخبار منتشره (پرشین خودرو) با دستور ریاست سازمان حمایت دعوتنامه‌های سیتروئن متوقف شده و تعیین تکلیف آن به ستاد تنظیم بازار موکول شده پس از شما خواهش داریم که از تکمیل وجه خودداری نموده و به اعتراضات خود جهت احقاق حقوق ادامه دهید
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
    1 0
    همش حرفه مشخص نیست چه کسی حرف چه کسی را باید اجرا کنه دعوتنامه من هم صادر شد
  • اشغر فرشباف ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
    1 0
    سلام من که پنجشنبه ۲۹ اذر تکمیل وجه کردم امروز فهمیدم که بر نامه اینه که بلافاصله دعوتنامه های مهر را هم فرسنادند‌ روز شنبه اول دی صبح زود‌ میرم پول دوم راکه انترنتی واریز کردم پس میگیرم.
  • اصغر فرشباف هلالی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
    1 0
    سلام تورا بخدا یکی نیست به اینها بگه بابا این مردم مسخره شماها نیست چرا این مردم را علاف کردید مگه هواپیما می فروشید خودرویی که به شما ۱۴۰ م تمام شده چرا ۲۴۰م .بابا این مملکت قانون ندارد یکی به داد‌این مردم بدبخت برسه.۱سال‌صبر‌کردیم واسه دعوتنامه ۱سال هم باید برای جواب اعتراض صبر کنیم
  • اصغر فرشباف ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    1 0
    سلام خسته نباشید اقای مدیر عامل بنده که در برج۲ شصت میلیون پرداخت کرده ام .یعنی ۲۰۰۰تا ۶۰م ۱۲۰میلیارد میشود .ان زمان اصلا مردم شک نکنندسایپا در جای دیگر سرمایه کذاری کرده ودر اواخر که دلار گران شده رفته قطعات را وارد کرده حالا می کوید تحریم داریم بابا این مردم می دانند‌که ان پیش‌پرداختها‌را تا به امروز چند برابر کردید.دیگه دروغ تا چه حد یه کمی هم انصاف داشته باشید موقع سخنرانی از اخرت وگناه و ثواب صحبت می کنید .وبه حرفهایتان که کوش میکنم فقط می خوام تمام این دار و ندارم را وقف کنم و برم در مسجد زندگی کنم.
  • اصغر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
    0 0
    سلام بابا ای خودرو سازها یه کمی طمع تان کم کنید هم خودتان هم مردم را راحت کنید تمام.