بازگشت شکوه مند خودروی تولید محدود «تویوتا» + عکس

پرشین خودرو: خودروی تولید محدود تویوتا مارک ایکس GRMN با سقف فیبرکربنی، سیستم محور عقب محرک و یک پیشرانه قدرتمند بازگشته است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پس از غیبت حدودا 4 ساله، کمپانی خودروسازی تویوتا بار دیگر یک پروژه شگفت انگیز رونمایی کرد و آن هم یک خودروی اسپرت سدان محور عقب محرک با سقف فیبرکربنی و براساس تویوتا مارک X خواهد بود که حالا خوشبختانه بجای تولید محدود 100 دستگاه در نسخه‌های قبلی، این بار محدوده تولید 350 دستگاهی خواهد داشت تا بعد از غیبت حدودا 4 ساله بار دیگر متقاضیان خودروهای سدان اسپرت تویوتا شانس خرید یکی از آنان را داشته باشند.

 



همانطور که در تصاویر شاهد هستید، این خودرو در نسخه ویژه GRMN تغییرات زیادی دریافت کرده است تا در ظاهر خود تفاوت اصلی با نسخه های استاندارد مارک X داشته باشد. در این خصوص می توان به رینگ های آلومینیومی 19 اینچی BBS، لهجه های مشکی رنگ ظاهری، جلوپنجره مینیمالیستی، سپر عقب کاملا جدید به همراه چهار خروجی اگزوز اسپرت و یک دیفیوزر کشیده در بین آن، یک باله آیرودینامیکی کوچک بر روی درب صندوق عقب، چراغ های مشکی رنگ جلو و عقب، دستگیره های مشکی رنگ درب کابین، سیستم ترمز پیشرفته به همراه کالیپرهای سفید رنگ با لوگوی GR و همچنین یک سقف کاملا فیبرکربنی اشاره داشت که خودروی سدان تویوتا را تبدیل به یک خودروی سدان اسپرت هیجان انگیز کرده است.

 



و اما در زیر کاپوت این خودرو یک موتور 3.5 لیتری شش سیلندر مورد استفاده قرار گرفته است، ولی این پیشرانه به دلیل مکش طبیعی هوا به داخل سیلندرهای خود می تواند خروجی قدرت 313 اسب بخاری و گشتاور 380 نیوتن متری داشته باشد که به طور انحصاری توسط یک گیربکس 6 سرعته دستی دریافت شده و به سمت چرخ های محرک عقب فرستاده می شود.

 



خرید یک اتومبیل تولید محدود بهای زیادی هم خواهد داشت و برای داشتن یکی از350 نسخه تولید شده از تویوتا مارک ایکس GRMN لازم است که مشتریان هزینه 5.13 میلیون ین پرداخت کنند، یعنی چیزی حدود 47 هزار و 336 دلار که برای مدل‌های پایه این نسخه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 108408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha