افزایش تولید روزانه خودرو

پرشین خودرو: رحمانی از افزایش تولید روزانه خودرو خبرداد و گفت: این اتفاق خبر خوبی برای مصرف کنندگان و جامعه صنعت خودرویی کشور است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع مدیران معاونت امور صنایع ضمن یادآوری شرایط خاص کشور، بر نقش اراده و خواست مدیران و مسئولین در عبور از شرایط فعلی و بهبود اوضاع تاکید کرد و گفت: با توجه به گستردگی موضوعات مطرح در صنعت خودرو، رفع مشکلات این بخش در سرفصل برنامه‌های وزارت صنعت قرار گرفته که با تلاش مستمر معاونت امور صنایع و دستورات مساعد ریاست محترم جمهور در این بخش، با تعیین شدن تکالیف خودروسازان برای ایفای تعهدات خود به مشتریان، موضوع به خوبی مدیریت شد.


وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در این راستا تولید خودرو افزایش یافته است که خبر خوبی برای مصرف کنندگان و جامعه صنعت خودرو است.

 

خودروسازان

 


ضرورت نظارت دفاتر تخصصی بر فرآیند انجام امور ثبت سفارشات

رحمانی با تاکید بر نظارت دفاتر تخصصی در زمینه فرآیند انجام امور ثبت سفارشات در استان‌ها و رفع مسایل موجود در این بخش گفت: شاه بیت اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت صیانت از تولید و حفظ شرایط موجود با وجود مشکلات پیش آمده است و در این شرایط معاونت امور صنایع به دلیل گستردگی حوزه وظایف، از نقش تعیین کننده‌ای بر خوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت تامین مواد اولیه مورد نیاز واحد‌های تولیدی، واقعی سازی نیاز این واحد‌ها در کلیه زمینه‌ها به ویژه در حوزه محصولات پتروشیمی ضروری است و از ابزار‌های نظارتی برای پایش وضعیت مصرف مواد اولیه واحد‌های تولیدی استفاده کرده و با بروز رسانی اطلاعات در سامانه بهین یاب، تثبیت فرآیند تامین مواد اولیه واحد‌های تولیدی به میزان نیاز واقعی را تضمین نمائید.

در ادامه جلسه وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهمیت طرح تبادل در دست اجرا برای برقراری دسترسی به اطلاعات مصرف نهاده‌های انرژی واحد‌های تولیدی گفت: با در اختیار داشتن اطلاعات مرتبط با مصرف آب، برق و گاز هر واحد تولیدی، امکان پایش واقعی وضعیت عملکرد شرکت‌ها و تصمیم گیری در خصوص دسترسی واحد‌ها به مواد اولیه مهیا خواهد شد.

کد خبر 109589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha