کاهش 67 درصدی تصادفات فوتی در استان گیلان

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهور ناجا در سفر به استان گیلان گفت: با تلاش کارکنان فرماندهی انتظامی گیلان و به لطف خدا تصادفات فوتی ۶۷ درصد کاهش داشته است.

به گزارش پرشین خودرو، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در سفر به استان گیلان و در بازدید از عوارضی رشت - قزوین از هموطنان خواست هنگام سفر و رانندگی صبور باشند و با توجه به اینکه در بیشتر مناطق کشور ناپایداری جوی، بارش برف، باران و کولاک گزارش شده از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

این مقام انتظامی افزود: هم وطنانی که قصد سفر دارند قبل از حرکت برای اطلاع از وضعیت راه‌ها حتماً با تلفن گویای پلیس راهور ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس حاصل و ایمنی را در سفر رعایت کنند.

وی به تمهیدات خوب فرمانده انتظامی استان گیلان در بخش ترافیکی و سفرهای نوروزی اشاره داشت و گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل تصادفات فوتی به لطف خدا ۶۷ درصد کاهش داشته که بدون شک این امر حاصل تلاش‌های شبانه روزی همکارانم در پلیس راه و راهور استان است.

رئیس پلیس راهور ناجا در پایان عمده تصادفات در استان گیلان را عدم توجه به جلو، سرعت و سبقت غیرمجاز اعلام کرد و افزود: رانندگان می‌توانند با رعایت قوانین رهنمایی و رانندگی سفر ایمنی داشته باشند.

کد خبر 112585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha