موتور EF7 روی خودروهای تندر90 و ساندرو نصب نخواهد شد

پرشین خودرو: مركز تحقیقات و نوآوری سایپا با صدور بیانیه ای اعلام كرد این گروه خودروسازی هیچ برنامه و پروژه ای برای تغییر موتور محصول ساندرو یا هر محصول مشترك دیگری ندارد.

به گزارش پرشین خودرو، مركز تحقیقات و نوآوری سایپا در این بیانیه آورده است: در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها به گفته‌های یك مدرس از یكی از شركت‌های فعال در حوزه خدمات پس از فروش استناد كرده و از قول ایشان اعلام كرده‌اند، قرار است موتور EF7 روی خودروهای تندر90 و ساندرو هم نصب شود.

 

مرکز تحقیقات سایپا


مركز تحقیقات و نوآوری سایپا به نمایندگی از این گروه خودروسازی با اعلام اینكه هیچ برنامه‌ای برای استفاده از این موتور یا هر موتور دیگری روی محصول ساندرو ندارد، ذكر موارد زیر را ضروری می داند:

۱- مشخص نیست كه یك مدرس در شركت خدمات پس از فروش چگونه به خود اجازه می‌دهد در خصوص برنامه‌های تولیدی و فنی یك شركت خودروسازی دیگر اظهارنظر كرده و چنین موضوع كذب و غیر­كارشناسانه‌ای را مطرح كند.

۲- این احتمال وجود دارد كه شركت متبوع مدرس یاد شده، چنین ذهنیت و برنامه‌ای را در خصوص محصولات تولیدی خود داشته باشد اما كمترین كه از این مدرس و همكاران وی انتظار می‌رود این است كه برنامه‌های خود را به شركت‌های دیگر خودروسازی تعمیم ندهند.

۳- تولید محصول ساندرو و تندر90 در گروه خودروسازی سایپا به دلیل ترك ایران از سوی شركت فرانسوی رنو و عدم عمل كردن این شركت به تعهداتش متوقف شده و سایپا نیز با صرف هزینه‌های قابل توجه، برای تامین منافع مشتریان محترم، طرح های تبدیلی محصولات پیش فروش شده را اجرا كرده و نتایج این بدعهدی را كنترل كرده است. از این رو، طرح چنین موضوعات غیراجرایی و غیركارشناسانه‌ای موجب تشویش اذهان خریداران محترم خودرو در كشور می شود.

۴- از رسانه‌های محترم نیز انتظار می‌رود نگاه تخصصی و راهبردی خود را در تمامی حوزه‌ها حفظ كرده و صرفا براساس تخیلات افرادی كه مسئولیت سخنان خود را قبول نداشته و حاضر به معرفی خود نیز نیستند، چنین مباحثی را اشاعه ندهند.

مركز تحقیقات و نوآوری گروه خودروسازی سایپا در پایان ضمن استقبال از مشاركت و همفكری متخصصان، پژوهشگران، نخبگان و شركت های دانش بنیان در پیشبرد و توسعه صنعت خودرو، صبوری؛ همدلی و همراهی مشتریان و مردم شریف ایران را در این شرایط سخت و پرچالش نبرد اقتصادی، ارج می‌نهد و می‌کوشد تمام توان خود را برای رفع مشکلات موجود به‌کار بندد.

کد خبر 114809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha