با جزییات و تصاویر کیا موهاوی نسل جدید آشنا باشید

پرشین خودرو: با نزدیک شدن به زمان راه اندازی کیا موهاوی نسل جدید در بازار کره جنوبی، جزییات بیشتر و تصویری از داخل کابین این خودرو منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هفته پیش شرکت خودروسازی کیا با انتشار تصاویری رسمی در صفحه فیسبوک خود، نسخه نهایی و تایید شده برای تولید کیا موهاوی نسل جدید را منتشر کرد و با استناد به تصاویر توانستیم با جزییات نمای جلو و نمای عقب اتومبیل آشنا شویم. اما با نزدیک شدن به زمان راه اندازی این خودرو در کره جنوبی، شرکت خودروسازی کیا اطلاعات بهتر و تصاویر بیشتری از این خودرو بویژه از داخل کابین آن منتشر کرده است که ما را به سرنخ های خوبی از این خودرو می رساند.

 

موهاوی



اول از همه در خصوص مشخصات فنی اتومبیل، شرکت خودروسازی کیا می گوید که برای بازار کره جنوبی از یک موتور شش سیلندر دیزلی 3 لیتری توربوشارژر استفاده می کند که خروجی قدرت آن معادل 256 اسب بخار و خروجی گشتاور آن هم معادل 560 نیوتن متر خواهد بود که برای ارسال این نیرو به تمامی چرخ های محرک اتومبیل، از یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک برای دریافت، تبدیل و انتقال این نیرو استفاده کرده است.

 

کیا موهاوی



علاوه بر این، تصویر جدید منتشر شده از داخل کابین این خودرو نشان از تغییرات زیادی نسبت به نسخه کانسپت می دهد و کاربران می توانند یک صفحه نمایشگر بزرگ 12.3 اینچی در کنسول مرکزی خود داشته باشند. طبق گفته شرکت خودروسازی کیا این اتومبیل مجهز به 3 ردیف صندلی در داخل کابین خود خواهد بود که از روکش های چرمی ناپا برای پوشاندن آنان استفاده کرده است و در قسمت جلو از صندلی های برقی مجهز به گرمکن و سردکن استفاده شده است. سیستم تهویه مطبوع کابین در نقاط مختلف قابل تنظیم (چند نقطه) است و همچنین کاربران می توانند با استفاده از پنل شارژ بی سیم در صورتی که تلفن همراه آنان ساپورت کند، گوشی خود را هنگام رانندگی شارژ کنند. از دیگر امکانات این خودرو طبق گفته شرکت خودروسازی کیا نیز می توان به دوربین 360 درجه، درگاه USB و سیستم صوتی قدرتمند اشاره داشت.

 

کیا موهاوی



با دقت بیشتر به تصویر ارائه شده از سوی کمپانی خودروسازی کیا، می توانیم در کنار اهرم جعبه دنده اتوماتیک اتومبیل، شاهد تنظیم کننده حالت رانندگی و دکمه های مربوط به شروع در سربالایی و سایر سیستم ها باشیم.

در قسمت سمت راست 2 نگهدارنده لیوان دیده می شود و برای جذابیت بیشتر فضای کابین و همچنین افزایش خصوصیات لوکس بودن خودرو، از قطعات چوبی و آلومینیومی در طراحی و ساخت داشبورد اتومبیل و دیگر قسمت های اصلی کابین استفاده شده است.

کد خبر 116013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha