کد خبر 117262
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
تامین لوازم یدکی خودروهای چینی مشکل است

پرشین خودرو: رئیس اتحادیه مکانیسین‌های تهران گفت: در تامین قطعات یدکی خودروهای تولید داخل مشکلی نیست و تنها در برخی مواقع بازار با کمبود قطعات الکترونیکی مواجه می‌شود اما در برخی خودروهای چینی شرایط بدتری در بازار حاکم است.

به گزارش پرشین خودرو، علیرضا نیک‌آئین، در رابطه با وضعیت تامین قطعات یدکی و تعمیر خودرو، اظهار کرد: در شرایط فعلی مشکل خاصی در تامین قطعات یدکی خودروهای تولید داخل نیست و تنها در برخی مواقع بازار با کمبود قطعات الکترونیکی مواجه می‌شود و جای سوال دارد که چرا در همین حین برخی توزیع کنندگان نوسان قیمت در بازار ایجاد می‌کنند.

رئیس اتحادیه مکانیسین‌های تهران ادامه داد: در زمینه خودروهای چینی باید اعلام شود که متاسفانه شرکتهای واردکننده و عرضه‌کننده خودرو آنچنان موفق عمل نکرده و بازار و برخی صاحبان خودرو در تامین قطعات یدکی با مشکلات بسیاری روبرو هستند.

 

قطعات یدکی


وی گفت: قیمت لوازم یدکی خودرو رشد قابل توجهی را تجربه کرده و این موضوع منجر به کاهش مراجعه به واحدهای تعمیرگاهی شده است.

نیک‌آئین تاکید کرد: هزینه تعمیرات اساسی خودروهای مدل پایین رشد قابل توجهی داشته و باید به میزان ارزش خود خودرو برای تعمیر و به‌روزرسانی این دست وسایل هزینه کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 117262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha