کد خبر 118342
۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
افزایش قیمت لاستیک درحال حاضر تخلف است

پرشین خودرو: نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: اقدام کارخانه های تولید لاستیک در عدم توزیع این محصول در بازار، احتکار محسوب شده و بر اساس قانون دستگاه قضا باید با محتکران برخورد جدی کند.

به گزارش پرشین خودرو، یحیی کمالی پور نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، در واکنش به کاهش توزیع لاستیک تولید داخل در بازار و افزایش قیمت این محصول، گفت: متأسفانه پس از افزایش قیمت بنزین در کشور، کارخانه های تولید لاستیک عملا از توزیع و فروش لاستیک در بازار امتناع کرده و اعلام کرده اند که تا زمان تثبیت قیمت ها محصول را در بازار عرضه نخواهند کرد.

 

لاستیک



عدم توزیع لاستیک در بازار توسط کارخانه ها احتکار است

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدام کارخانه های تولید لاستیک در عدم توزیع این محصول در بازار، احتکار محسوب شده و بر اساس قانون دستگاه قضا باید با محتکران برخورد جدی کند.

قیمت لاستیک تا اطلاع ثانوی نباید افزایش یابد

بر اساس دستور سران سه قوه، قیمت هیچ محصولی تا اطلاع ثانوی نباید افزایش یابد، حال کارخانه های تولید داخلی لاستیک چگونه به دنبال افزایش دادن رسمی قیمت لاستیک در بازار هستند

وی گفت: بر اساس دستور سران سه قوه، قیمت هیچ محصولی تا اطلاع ثانوی نباید افزایش یابد، حال کارخانه های تولید داخلی لاستیک چگونه به دنبال افزایش دادن رسمی قیمت لاستیک در بازار هستند؟

افزایش قیمت لاستیک در شرایط کنونی تخلف محرز قانونی است

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: افزایش قیمت لاستیک در شرایط کنونی تخلف محرز قانونی است و دستگاه های نظارتی باید جلوی افزایش قیمت ها را بگیرند.

کمالی پور تصریح کرد: قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم باید از سوداگری دلالان در بازار لاستیک خودرو جلوگیری کند، زیرا این مسئله بازار را دچار التهاب و تنش خواهد کرد.

کارخانه های تولید داخل لاستیک به هیچ وجه حق افزایش قیمت ها را ندارند

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: کارخانه های تولید داخل لاستیک در شرایط کنونی به هیچ وجه حق افزایش قیمت ها را ندارند و قطعا باید با این مسئله به صورت جدی برخورد شود.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

کد خبر 118342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha