پیش فروش های جدید طبق برنامه تولید انجام می شود

پرشین خودرو: مدیرعامل ایران خودرو اظهار كرد:‌ این شركت با برنامه‌ریزی اصولی در همكاری با زنجیره تامین و حمایت های وزارت صمت، موفق به افزایش شمارگان تولید شد و توانست در چند ماهه اخیر روند تحویل خودرو به مشتریان را بهبود بخشد.

به گزارش پرشین خودرو، فرشاد مقیمی در نشست با مدیران ارشد ایران خودرو موفقیت های حاصل شده را نتیجه تلاش شبانه روز كارگران خط تولید در روزهای سرد زمستانی دانست و گفت: كارگران در روزهای تعطیل از جان مایه گذاشتند تا چرخ تولید بهتر از گذشته به حركت خود ادامه دهد.

وی با اشاره به تولید روزانه 2 هزار و 500 دستگاه خودرو در این خودروساز خاطر نشان كرد: هدف تولید در بهمن و اسفندماه سال جاری، 120 هزار دستگاه انواع خودرو است كه با تحقق آن به بخش عمده ای از تعهدات خود به مشتریان عمل خواهیم كرد.

مقیمی افزود: ‌با روند افزایش تولید و تحویل، تمامی تعهدات معوق ایران خودرو به مشتریان تا اردیبهشت ماه سال آینده به روز خواهد شد.

 



وی تصریح كرد: تارسیدن به اهداف تولید و تامین نیاز مشتریان جمعه ها تعطیل نیست.

مدیرعامل ایران خودرو اضافه كرد: اجازه ورود قطعات بی‌كیفیت به بهانه افزایش شمارگان تولید به خطوط تولید را نخواهم داد .

مدیرعامل ایران خودرو، ‌رمز موفقیت این شركت در چند ماه اخیر را تفكر جهادی، همدلی بین سازندگان قطعات و خودروساز عنوان كرد و گفت: ‌امروز مشتریان اطمینان دارند كه خودرو تولید می‌شود و قطعا خودروهای خود را تحویل خواهند گرفت،‌ هرچند ممكن است با تاخیر زمانی این اقدام صورت گیرد و ما همواره بابت آن عذرخواه مردم هستیم.
وی با اشاره به این كه تصویر ذهنی ایران خودرو نزد جامعه به دلیل تاخیر در اجرای تعهدات به مشتریان خدشه دار شده تاكید كرد:‌ مجوز پیش فروش محصولی را كه توانایی تولید آن را نداریم، نخواهم داد.

مدیرعامل ایران خودرو افزود:‌ نهضت داخلی‌سازی قطعات با جدیت دنبال می‌شود و تاكنون 50 قطعه از محصولات ایران خودرو توسط سازندگان داخلی، بومی سازی شده است و این روند حتی با برداشتن تحریم‌ها تداوم خواهد داشت.
وی درخصوص شفاف‌سازی در پرداخت‌ به قطعه‌سازان گفت: با ایجاد همدلی بین دو انجمن قطعه ساز، آرامش به زنجیره تامین بازگشته و قطعه‌سازان هم سهم مهمی در افزایش شمارگان تولید داشته‌اند و نباید به هم‌گرایی و هم‌افزایی ایجادشده خدشه‌ای وارد شود.

مقیمی با اشاره به دستیابی به ركورد تولید دو هزارو 557 دستگاه خودرو در آخرین روز ماه گذشته (30 دی ماه) خاطرنشان كرد: ‌از تمامی كارگران خطوط تولید، زنجیره تامین و كسانی كه در این افزایش تولید نقش آفرینی كرده اند قدردانی می‌كنم، برای رسیدن به موفقیت‌های بیش‌تر باید جهادی فكر و عمل كنیم.

کد خبر 119927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha