اولتیماتوم وزیر صنعت برای ساماندهی بازار خودرو در 24 ساعت آینده

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه بررسی وضعیت بازار که با حضور جمعی از صاحبنظران، دانشگاهیان و انجمن های مرتبط که در محل این وزارتخانه برگزار شد؛ اعلام کرد: به سازمان‌ حمایت، شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار تکلیف شده ظرف 24 ساعت آینده در اقدامی مشترک بازار خودرو را ساماندهی کنند و جلوی آشفتگی های موجود گرفته شود.

به گزارش پرشین خودرو، رضا رحمانی افزود: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مکلف است در روش های کنترل و نظارت خود بر بازار خودرو تجدید نظر کند و در سریعترین زمان ممکن و برای فروکش کردن تلاطم به وجود آمده در این بازار، اقدامات مقتضی را انجام و نتایج را به مردم گزارش کند.

وی اضافه کرد: شورای رقابت نیز باید تا فردا، طبق دستورالعمل های خود نسبت به تعیین قیمت خودرو اقدام و نتیجه را به ستاد تنظیم بازار کشور جهت تصویب نهایی ارائه کند.

رحمانی تاکید کرد: در همین راستا ستاد تنظیم بازار نیز ضروردت دارد در اسرع وقت نسبت به تصویب نهایی تصمیمات اعلامی شورای رقابت با اولویت تامین حداکثری حقوق مردم اقدام و اطلاع رسانی نماید.

 

خط تولید خودرو



وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تاکیدات انجام شده به مدیران خودروسازی کشور در جلسه روز گذشته خود با آنها، تصریح کرد: خودروسازان تکلیف دارند در نحوه ثبت نام متقاضیان، اصلاحات لازم را اعمال کنند و در این خصوص شفاف سازی کنند .

رحمانی گفت: هر یک از این اقدامات باید تا 24 ساعت آینده به گونه ای برنامه ریزی و عملیاتی شوند تا بازار به نحو مطلوبی مدیریت شود و مصرف کنندگان واقعی خودرو بتوانند به سهولت دسترسی به خودرو داشته باشند.

گفتنی است؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت طی دیروز و امروز در جلسات متعدد و مستمر، با حضور صاحبنظران، انجمن ها، تشکل های تخصصی و مسئولان مرتبط با صنعت خودرو، مسائل و اتفاقات روزهای اخیر بازار خودرو را مورد بررسی دقیق قرار داده است.

کد خبر 122610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha