ادامه فعالیت های آمیکو با 2 محصول استراتژیک در سال 1399

در سال ۹۹ برنامه های گروه صنعتی آمیکو برای تولید پیکاپ آسنا به عنوان اولین و استراتژیک ترین محصول این گروه صنعتی با تیراژ انبوه ادامه دارد.

به گزارش پرشین خودرو، آمیکو در مسیر توسعه پس از گذشت ۳۰ سال از فعالیت این گروه صنعتی بجا مانده از زنده یاد تقی زاده، به نقطه ای رسیده که فعالیت شرکت با تمام قدرت و توان همچنان حرکت روبه جلو دارد به گونه ای که در سال ۹۹ برنامه های گروه صنعتی آمیکو در جهت تولید خودروی پیکاپ آسنا بعنوان اولین محصول و استراتژیک ترین محصول گروه صنعتی با تمام توان و قدرت و با تیراژ انبوه ادامه یافته است.

 

آمیکو



همچنین در بخش خودروهای دیزل خودروی ۲۶۳۱کمپرسی ۱۰ چرخ به دلیل نوع محصول، توانایی ها و امکاناتی که روی خودرو با موتور یورو پنج EV است، بدست متخصصین داخلی توانمند سازی و داخلی سازی شده است. این خودرو دومین محصول استراتژیک سال۹۹ آمیکو به شمار میرود.

 

آمیکو



در کنار این دو محصول، گروه صنعتی آمیکو بر روی چند پروژه دیگر خودروهای پیکاپ و سواری هم در حال مطالعات اولیه است و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری اقدامات مفیدی در این خصوص از سوی آمیکو صورت پذیرد.گروه صنعتی آمیگو همچنین در سال جاری در نظر دارد تا پیکاپ آسنا اتوماتیک را نیز به تولید انبوه برساند.

نوآورانه های گروه در زمینه محصولات جدید، خودروی پیکاپ ۲۱۸ اسب بخار با یک موتور بسیار قدرتمند جدید با همان پلت فرم بر روی بدنه و اتاق فعلی قرار می گیرد.

هم اکنون خودروهای جدید پیکاپ ها نیز در برنامه شرکت قرار دارد تا بتواند پیکاپ نسل سوم را با تغییراتی کامل در چهره و موتور تولید و عرضه کند. آسنا و پیکاپ اتوماتیک به ترتیب نسل اول و دوم پیکاپ ها هستندمصوبه خرید خودروهای خارجی لغو می شود

کد خبر 123682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha