افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس گروه سایپا در پارس خودرو

نمایشگاه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در گروه خودروسازی سایپا به میزبانی شركت پارس خودرو و به همت پایگاه بسیج شهید صفدری و حوزه مقاومت بسیج گروه سایپا با حضور مدیران عامل و اعضاء هیئت مدیره شركت های تابعه و رئیس سازمان بسیج كارگری تهران بزرگ افتتاح شد.

به گزارش پرشین خودرو، ، نمایشگاه بزرگداشت هفته دفاع مقدس گروه خودروسازی سایپا با شعار "جهاد ادامه دارد" با مشاركت شركت های تابعه و نمایش دستاوردهای بومی سازی به مدت یك هفته در شركت پارس خودرو دایر خواهد بود.

مصطفی مدبر مدیرعامل پارس خودرو در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: امروز چهل سال از شروع جنگ نابرابر و تحمیل آن به ملت ایران می گذرد و حال با وجود تحریم های ظالمانه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هر روز شاهد شكوفایی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و با توكل بر خدای متعال و كار و تلاش بی وقفه توانستیم در عرصه نظامی و لجستیك در بین كشورهای جهان به جایگاه مطلوبی برسیم.


وی افزود: با تمام رشادت ها و از خودگذشتگی های ملت عزیز در دوران هشت سال دفاع مقدس باید فرهنگ و تفكر "ما می توانیم" در بین مسئولین و نسل جوان امروز كه جنگ را ندیده اند به درستی تشریح و نهادینه شود تا بتوانیم به طور مثال در صنعت خودروسازی البته با وجود تحریم و محدودیت ها در سایه پیشرفت در بومی سازی تكنولوژی بیش از گذشته بدرخشیم.

سرهنگ وحید تیموری رئیس سازمان بسیج كارگری تهران بزرگ با حضور در این مراسم ،گفت: برگزاری نمایشگاه ها در هفته دفاع مقدس بسیار ضروری بوده و از برگزار كنندگان و كسانی كه در آماده سازی نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس گروه خودروسازی سایپا نقش داشتند به سهم خود صمیمانه تشكر می كنم.

گفتنی است نمایشگاه بزرگداشت هفته دفاع مقدس گروه خودروسازی سایپا از ابتدای مهرماه به مدت یك هفته در پارس خودرو دایر خواهد بود.

کد خبر 126418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha