کد خبر 127125
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
کشف لاستیک‌های دولتی احتکار شده در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: ۱۰۵ هزار و ۷۲۵ حلقه انواع لاستیک با قیمت دولتی که در جنوب تهران احتکار شده بود به ارزش بیش ۵۲۸ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ علی ولیپور گودرزی روز چهارشنبه اظهارداشت: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که انبارداری در حوالی خیابان رجایی مقدار زیادی لاستیک به قیمت دولتی را احتکار کرده‌است که بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی های پلیسی مشخص شد که رصد اطلاعاتی صحت دارد، گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری عامل یا عاملان احتکار و بازرسی از انباری اخذ و تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام شدند.


وی توضیح داد: در بازرسی از این انبار ۱۰۵ هزار و ۷۲۵ حلقه انواع لاستیک به قیمت دولتی احتکارشده مربوط به ۲۱ شرکت شخصیت حقوقی کشف و در نهایت با دستور قضائی تمامی اموال توقیف و انبار پلمب شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی مبنی بر شناسایی عامل یا عاملان احتکار، چگونگی خرید کالا، نحوه توزیع آن و رهگیری ارزهای احتمالی تخصیصی در حال بررسی است، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش ۵۲۸ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

منبع: ایرنا

کد خبر 127125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha