برف و باران در جاده‌های ۱۹ استان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۱۹ استان کشور خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ احمد شیرانی به تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور پرداخت و گفت: تردد در تمامی جاده‌های کشور بدون گره و مشکل ترافیکی خاصی در حال انجام است و تنها در آزادراه قزوین – کرج در حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و محور شهریار – تهران در محدوده شهرقدس ترافیک پرحجم و در مواردی نیمه سنگین است.

وی از بازگشایی محور گناوه - برازجان نیز خبر داد و گفت: این محور که به دلیل آبگرفتگی و سیلاب مسدود شده بود با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه بازگشایی شد.

 

وضعیت راه ها



رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت جوی جاده های کشور نیز گفت: گزارش های دریافتی حاکی از بارش برف و باران در در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، زنجان، قزوین، قم، مازندران، مرکزی، همدان، خراسان شمالی و خراسان رضوی است. همچنین در برخی از محورهای استان های خراسان جنوبی، کرمان، گیلان، گلستان و یزد نیز شاهد بارش باران هستیم.

شیرانی در همین راستا به رانندگان توصیه کرد که حتما فاصله طولی مناسب را در شرایط بارانی رعایت کرده و با سرعت مطمئنه به گونه ای که امکان کنترل خودرو را داشته باشند، رانندگی کنند. همچنین برای تردد در جاده ها حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

کد خبر 128760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha