کد خبر 129121
۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
تصادف شدید پژو ۲۰۶ در آزادگان + تصاویر

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از مرگ زنی جوان و مصدومیت سه مرد جوان بر اثر تصادف شدید پژو ۲۰۶ در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از تسنیم، سیدجلال ملکی با اعلام خبر تصادف مرگبار در بزرگراه آزادگان، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 21:53 (دوم دی)، یک مورد حادثه خودرویی در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، بعد از اتوبان ساوه به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 با چهار سرنشین، حین حرکت به دلیل نامشخصی ضمن انحراف از مسیر اصلی و عبور از جوی آب کنار جاده، وارد فضای خاکی کنار جاده شده و پس از طی مسافتی 10 تا 12 متری، وارد یک کارگاه آهن‌آلات شده است.

وی تصریح کرد: خودروی مذکور در نهایت در برخورد با حجم زیادی از آهنها تقریباً متلاشی و متوقف شده بود.

 

تصادف



ملکی ادامه داد: چهار سرنشین خودروی پژو 206 در وضعیت بسیار ناایمن در خودروی متلاشی شده محبوس بودند که آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی، عملیات بریدن قطعات خودرو، رهاسازی و نجات سرنشینان محبوس شده را آغاز کرده و پس از دقایقی تلاش موفق شدند هر چهار نفر را (یک خانم و سه مرد جوان) از خودرو خارج کردند.

 

تصادف



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: این افراد تحویل عوامل اورژانس شدند که به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد زن جوان جان باخته و سه مرد جوان نیز درحالیکه به شدت مصدوم شده بودند، به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی یادآور شد: در نهایت محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و عملیات به پایان رسید.

کد خبر 129121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha