سال معرفی پیکاپ T8 و داخلی سازی جک جی4

هر چند کرمان موتور یکی از شرکت های نسبتا کم کارصنعت خودرو در اوایل سال 99 بود اما در سه ماهه چهارم توانست با معرفی، عرضه و تحویل پیکاپ KMC T8 در کنار داخلی سازی جک J4 توجهات را به سوی خود جلب کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کرمان موتور سال 99 را با معرفی و استارت طرح های پیش فروش محصولات این شرکت استارت زد و در ادامه بیشترین فعالیت خود را روی مسئولیت های اجتماعی متمرکز کرد تا بتواند در سالی که شیوع کرونا بیداد می کند در کنترل شیوع این ویروس تاثیرگذار باشد.

کرمان موتور در پیروی از دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی و ستاد مبارزه با کرونا همزمان با آغاز فعالیت های تولیدی برای حفظ سلامت کارگران و کارکنان خویش با استقرار تجهیزات پایش سلامت در ورودی شرکت ها و کارخانجات و تأمین اقلام بهداشتی و حفاظتی، ضمن تأکید بر ضرورت شیفت بندی و دورکاری همکاران به ویژه مادران، سالمندان و بیماران زمینه ای اقدام به تغییر نمادین لوگو و پیام بهداشتی گروه در راستای اجرای پویش ملی سلامت کرد.

اردیبهشت ماه اما برای کرمان موتور با انتشار تصویری از یک پیکاپ سایز بزرگ آغاز شد که این سوال را در ذهن ایجاد کرد که آیا این پیکاپ در کرمان موتور تولید خواهد شد یا خیر؟

این سوال تا میانه های سال همچنان به پاسخ قطعی نرسیده بود تا اینکه این شرکت اعلام کرد که تولید این خودرو را در این شرکت آغاز خواهد کرد.این خبر را می توان یکی از بزرگترین کارهای کرمان موتور در سال 99 دانست که این شرکت را وارد یکی از سگمنت های کمتر مورد توجه بازار خودروی ایران کرد.

 

پیکاپ تی8، t8



افزایش ناگهانی قیمت خودرو در اوایل سال و ورود خودروهای احتکار شده به بازار، کرمان موتور را مجبور به واکنش کرد. کرمان موتور با توجه به وجود تعداد زیادی خودروهای صفر کیلومتر از محصولات تولیدی این شرکت در میان خودروهای احتکار شده، در قالب یک اطلاعیه توصیه هایی به خریداران خودروهای صفرکیلومتر کرد.

در ادامه مشکلاتی که در بازار خودرو به وجود آمده بود کرمان موتور برای دومین بار مجبور به انتشار اطلاعیه شد. شرکت کرمان موتور با صدور اطلاعیه ای در فضای مجازی، اعلام کرد: فروش محصولات این شرکت فقط از طریق سایت فروش اینترنتی کرمان موتور انجام می شود.

با نزدیک شدن به میانه های 6 ماهه دوم سال 99، کرمان موتور اطلاعات بیشتری از پیکاپ جدید این شرکت نظیر کاتالوگ، مشخصات فنی و تصاویر این خودرو را منتشر کرد.

معرفی محصولات جدید کرمان موتور اما در سال 99 تنها در پیکاپ T8 خلاصه نمی شد چرا که کرمان موتور عرضه شاسی بلند جک جک K7 را نیز رسانه ای و فروش آن را آغاز کرد.

همزمان با معرفی محصولات جدید اما کرمان موتور دست به فراخوان استخدام در این شرکت زد که خبر از برنامه هایی آینده نگرانه می داد.پیش بینی ها درست بود چرا که کرمان موتور فراخوانی را برای مشارکت قطعه سازان در داخلی سازی جک جی4 را نیز منتشر کرد.

 

جک



کرمانت موتور همچنین بزرگترین قرارداد ساخت داخل قطعات برای تولید موتور محصول جک جی 4 (J4) شرکت کرمان موتور را با یک شرکت دانش بنیان داخلی به ارزش بیش از 12 هزار میلیارد ریال به امضاء رساند.

فراخوان مشارکت و قرارداد با یک شرکت دانش بنیان با برگزاری نمایشگاه داخلی سازی قطعات موتور J4 تکمیل و مشخص شد که کرمان موتور برنامه های مدونی برای داخلی سازی جک جی4 تا سال 1401 را در سر می پروراند. کرمان موتور در نظر دارد تا پیشرانه خودرو جک جی 4(J4) را تا فرودین ماه سال 1401 هجری شمسی 100 درصد داخلی سازی کند.

واپسین روزهای سال 99 برای کرمان موتور با تحویل پیکاپ های تی8 گذشت و این شرکت در مراسمی نخستین پیکاپ های تولید شده را به خریداران این خودرو تحویل داد.

در پایان بد نیست بدانید که پیکاپ و شاسی بلند جدید کرمان موتور با لوگوی جدید KMC وارد بازار خواهند شد.

کد خبر 130879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha