بهمن موتور برای تولید خودروهای برقی پیش قدم شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: به گروه بهمن پیشنهاد می کنم در تولید خودروهای برقی که نقش موثری در کاستن اتلاف انرژی دارد، پیش قدم شود و مجلس شورای اسلامی و کمیسیون صنایع نیز همه جانبه از تولید چنین خودروهایی حمایت می کند.

به گزارش پرشین خودرو، نماینده مردم سراب و رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران در خصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.

در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید شرکت بهمن موتور از جمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن‌ها نیز توسط نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

یوسف داودی، همچنین با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید این شرکت بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران در خصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.

نماینده مردم سراب و رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در بازدید از قطعه سازی کروز نتیجه زحمات مدیران و سایر پرسنل به وضوح مشاهده می شود، گفت: قطعه سازی کروز توانسته در داخلی سازی قطعات مهم خودرو گام موثری بردارد و این امر با همت مدیران و پرسنل مجموعه محقق شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شوراس اسلامی به حضور پر رنگ بانوان در قطعه سازی کروز اشاره کرد و بیان داشت: حضور بانوان در بخش صنعت نشان دهنده نقش موثر آنان در این عرصه است که کروز در این موضوع پیشگام شده است.

وی افزود: باید شرایطی فراهم شود تا قطعه سازان و خودروسازان بتوانند بیش از گذشته توانمند شوند و در عرصه داخلی سازی قطعات مسیر رشد سریع تری را طی نمایند.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در خصوص بازدید از خط تولید دیگنیتی و فیدلیتی اظهار داشت: دو خودروی تولیدی توسط بهمن موتور با داشتن آپشن های متنوع و ارائه کیفیت و خدمات خوب توانسته است انتظارات مردم را برآورده سازد و مورد استقبال قرار گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توجه متولیان به خودروسازان بخش خصوصی می تواند تنوع در تولید خودروهای با کیفیت را ایجاد کند.

کد خبر 132905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha