صنایع خودروسازی ایلیا اسپانسر بانوی اسکی‌باز آلپاین

شرکت صنایع خودروسازی ایلیا، اسپانسر داخلی بانوی ملی پوش اسکی آلپاین ایران و دو ورزشکار آقا در این رشته شد تا در المپیک زمستانی چین شاهد حضور پرقدرت این ورزشکاران باشیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، حضور شرکت های تجاری در حوزه اسپانسرینگ ورزشی یکی از راهکارهای مناسب برای معرفی محصول در کنار انجام مسئولیت های اجتماعی شرکت های بزرگ است.

متاسفانه این امر آنچنان که باید و شاید از سوی شرکت های ایرانی مورد توجه قرار نگرفته در صورتی که هزینه های آن به مراتب از تیم داری در کشور مناسب‌تر است.

معمولا در ایران رسم بر این است که شرکت های بزرگ وارد باشگاه‌ داری در رشته های مختلف ورزشی به خصوص ورزش های گروهی می شوند و با توجه به هزینه های زیاد رشته های گروهی و تیم‌داری و حواشی خاص آن، فعالیت مناسبی نیز نداشتند.

با توجه به اینکه ما ایرانیان در ورزش های انفرادی به مراتب قوی‌تر از رشته های گروهی هستیم اما رشته های انفرادی کمتر مورد توجه شرکت‌های تجاری قرار گرفته است.

 

عاطفه احمدی



با این وجود، صنایع خودروسازی ایلیا که تولید و عرضه دایون را در ایران بر عهده دارد، با سنت‌شکنی به این حوزه ورود کرده است.

خودروسازی ایلیا سراغ یک جهره جوان و شاخص رشته اسکی آلپاین رفته و اسپانسر داخلی این بانوی اسکی آلپاین کشور شده است.

عاطفه احمدی ملی پوش اسکی آلپاین، بانوی جوانی که راهی المپیک زمستانی چین شده است است با لوگوی صنایع خودروسازی ایلیا در مسابقات داخلی شرکت می کند.

 



صنایع خودروسازی ایلیا با ورود به این حوزه، دو نشان را با یک تیر زده است چرا که هم برند خود را تبلیغ می‌کند و از آن مهم تر بخشی از دین خود به جامعه را در قالب مسئولیت اجتماعی در حوزه زنان، انجام داده است.

انتخاب عاطفه احمدی حائز اهمیت بسیاری است چراکه می‌تواند امید بخش دختران ایرانی برای ورود به ورزش با وجود تمام محدودیت های موجود باشد.

البته عاطفه احمدی تنها ورزشکار ملی پوشی نیست که حمایت ایلیا را با خود دارد چرا که ستار صید ورزشکار رشته اسکی استقامت و مرتضی جعفری در رشته اسکی آلپاین و اسکی روی چمن نیز با لوگوی خودروسازی ایلیا در مسابقات حضور پیدا کرده اند.

متاسفانه به دلیل قوانین اختصاصی تبلیغاتی در المپیک، حمایت های خودروسازی ایلیا از ورزشکاران رشته اسکی تنها معطوف به مسابقات داخل کشور می شود.

یادآور می‌شود، پس از پایان رقابت‌های انتخابی المپیک زمستانی ۲۰۲۲ در رشته مارپیچ کوچک عاطفه احمدی با کسب بهترین پوئن فیز (امتیاز جهانی) به عنوان نماینده اسکی آلپاین زنان در المپیک زمستانی انتخاب شد تا اولین حضور در المپیک زمستانی چین را تجربه کند.

کد خبر 136970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha