تحویل پیش از موعد خودروهای FMC SX5

شركت فردا موتورز در آستانه آغاز سال نو اقدام به تحویل پیش از موعد خودروهای ثبت نام شده FMC SX5 كرد.

به گزارش پرشین خودرو، مدیر بازاریابی فردا موتورز كه پیش از این و در نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات یدکی اردبیل از به روز شدن تحویل خودروهای ثبت نامی و برنامه‌ریزی جهت تحویل پیش از موعد محصولات این گروه خبر داده بود، این بار از آغاز این برنامه همزمان با تحویل خودروهای FMC SX5 خبر داد.

 

فرداموتورز



محمدرضا آریان نژاد اعلام کرد: خوشبختانه با افزایش سفارش‌گذاری، تأمین قطعات منفصله و تولید در گروه خودروسازی فردا، شاهد شتاب گرفتن فرآیند تحویل خودروهای ثبت نامی مشتریان، حتی پیش از موعد مقرر هستیم تا جاییكه اگر سایر مشتریان تمایل به تحویل زودتر از موعد خودروهای ثبت نامی را دارند، می‌توانند با مراجعه به عاملیت‌های رسمی شركت ضمن تكمیل وجوه و مدارك، فرآیند تحویل خودروهای خود را تسریع بخشند. شایان ذكر است استفاده از این شرایط دارای محدودیت در تعداد بوده و اولویت تنها با مشتریانی خواهد بود كه زودتر مدارك و وجوه واریزی خود را تكمیل كرده باشند.

 

فرداموتورز



مدیر بازاریابی فردا موتورز همچنین در خصوص خدمات پس از فروش خودروهای تحویل شده افزود: هم اكنون عاملیت‌های مجاز خدمات پس از فروش فردا موتورز درحال پذیرش خودرو جهت سرویس‌های دوره‌ای پایان سال هستند و علاوه‌بر این خدمات رسانی خودروهای امداد و عاملیت‌های مجاز فردا موتورز در ایام تعطیلات نوروز نیز با حداكثر ظرفیت برقرار خواهد بود تا مشتریان عزیز در ایام تعطیلات و سفرهای نوروزی دغدغه‌ای بابت خدمات رسانی به خودروهای خود نداشته باشند.

 

فرداموتورز



آریان نژاد در پایان افزود:‌ فروش خودروی FMC T5 نیز كه ماه گذشته رونمایی شد به زودی آغاز شده و علاقمندان به خرید این محصول می‌توانند همزمان با اعلام رسمی قیمت خودرو توسط شركت، با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز فردا موتورز، این محصول را خریداری كنند.
 

کد خبر 137365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha