7 خودرو ارتقاء یافته به بازار می آید

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه هفت محصول ارتقاء یافته در سال 1401 خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، مهدی خطیبی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال جاری هفت محصول ارتقاء یافته وارد بازار خواهد شد. علاوه بر آن دو محصول پروژه‌های K125 و TF21 نیز در حال توسعه است که یقینا مورد توجه و پسند مشتریان قرار خواهد گرفت. این دو محصول در ابتدا و نیمه نخست سال آینده وارد بازار خواهند شد.

وی تصریح کرد: محصول پروژه TF21، خودرویی است در کلاس ابعادی B که با امکانات مدرن و پیشرفته و در کلاس روز جهانی و با ظاهری بسیار زیبا و طیف رنگی متعدد تولید و عرضه خواهد شد. زمان طراحی تا تولید این خودرو در مجموع 18 ماه تعیین شده که اتفاقی بی نظیر در صنعت خودروی داخلی است و از این منظر نیز کاملا قابل رقابت با صنایع خودروسازی دنیاست.

مدیرعامل ایران خودرو گفت: با خودروهای جدید، تنوع بخشی مناسبی به محصولات خواهیم داد و سبب رضایتمندی مشتریان خواهد شد.

خطیبی همچنین برنامه ایران خودرو برای سال جاری را تولید 750 هزار دستگاه خودرو شامل 725 هزار دستگاه سواری و 25 هزار دستگاه خودروی تجاری و سنگین اعلام کرد.

وی افزود: با افزایش قابل توجه تولید، فرآیند قرعه کشی به عنوان یکی از دغدغه های جامعه رفع خواهد شد که پیش بینی می شود ظرف سه ماه آینده به این سمت حرکت کنیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو درباره خودروهایی که از خط تولید خارج خواهند شد نیز اضافه کرد: دو محصول سمند و 405، از مدار تولید خارج خواهند شد.

خطیبی در پایان علت حذف این محصولات را قدیمی بودن آن دانست و خاطرنشان کرد: دو محصول سمند و 405، کم‌ترین رضایتمندی را میان مشتریان ایران خودرو براساس شاخص های رضایت مشتری دارند، هدف ایران خودرو تولید خودروهای روز و با امکانات بیشتر و در نهایت افزایش رضایتمندی مشتریان است.

کد خبر 137533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha