کد خبر 137596
۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
ایکس55 هم به نسخه « پرو (PRO) » رسید

مدیران خودرو که در سال گذشته نسخه های به روزتری تحت عنوان « پرو (PRO) » به بازار خودروی کشور عرضه کرد در نظر دارد تا نسخه PRO ام وی ام ایکس55 را نیز معرفی کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت خودروسازی مدیران در دو سال گذشته از پرکارترین خودروسازان داخل کشور بوده است که موفق شد خودروها و برند جدیدی را وارد بازار خودرو کند.

این شرکت همچنین بروزرسانی گسترده ای نیز در خودروهای قدیمی خود اعمال کرد و البته برخی مدل های خود را نیز از خط تولید خارج کرد.

مدیران خودرو که معرفی فونیکس تیگو7 پرو را در برنامه ابتدای سال جاری گنجانده بود اما خبر از معرفی یک خودروی جدید دیگر نیز به بازار داده است.

بر اساس اخبار منتشر شده از مدیران خودرو، قرار است ام وی ام ایکس55 پرو به عنوان جدیدترین عضو کراس اوورهای این خودروساز به بازار عرضه شود.

 

تصویر منتشر شده از ام وی ام ایکس55 پرو

 

تصویر منتشر شده از ام وی ام ایکس55 پرو



ام وی ام ایکس۵۵ به یک پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ به حجم 1.5 لیتر مجهز است که حداکثر قدرت آن به 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن متر می‌رسد.

وظیفه انتقال نیرو در ایکس 55 نیز برعهده یک گیربکس شش سرعته دو کلاچه قرار داده شده است. شتاب صفر تا صد این خودرو برابر با 10.9 ثانیه بوده و میانگین مصرف سوخت آن برابر 6.5 لیتر در 100 کیلومتر عنوان شده است.

حداکثر سرعت MVM X55 معادل 190 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

ام وی ام ایکس55 اولین بار در سال 1398 وارد بازار شد و توانست طرفداران خودروهای کوچک را به خود جذب کند و حال قرار است در نسخه ای جدید به دست خریداران برسد.

هنوز از مشخصات فنی و میزان تغییرات اعمال شده ایکس 55 پرو اطلاعاتی منتشر نشده است.

کد خبر 137596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha