تارا، با دریافت استانداردهای لازم آماده ورود به روسیه می شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خورو از برنامه توسعه صادرات سایر محصولات از جمله دنا، رانا و وانت آریسان خبر داد و گفت: مطالعات بازار و کلینیک محصول تارا انجام شده و به زودی با دریافت استانداردهای لازم آماده ورود به روسیه خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، مهدی خطیبی، با اشاره به تجربه قبلی عرضه خودرو سمند در بازار روسیه گفت: در مورد خودرو تارا، اراده ایران خودرو تضمین خدمات و تامین قطعات یدکی و جلب رضایت مشتریان در بالاترین سطح خواهد بود.


وی در خصوص توانایی ایران‌ خودرو برای تامین نیاز بازار روسیه اظهار داشت: هدف ایران خودرو از حضور در این نمایشگاه تخصصی، برنامه‌ریزی هدفمند برای توسعه مشارکت و همکاری با طرف‌های روسی است.

خطیبی با بیان این‌که در جریان نمایشگاه مسکو، تفاهم نامه‌ای در حوزه تامین خودرو کشنده با شرکت روسی منعقد کرده‌ایم، تصریح کرد: همکاری دو کشور در دو حوزه سواری و خودروهای نیمه سنگین و سنگین دنبال خواهد شد.

 

مهدی خطیبی


وی در خصوص سابقه حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو با خودرو سمند در بازار روسیه و استقبال گسترده مردم روسیه از این محصول در گذشته، گفت: در تلاش هستیم به منظور حضور موفق و عرضه گسترده خودرو تارا در بازار بزرگ روسیه زمینه ارایه خدمات پس از فروش ایران خودرو را نیز به نحو بسیار مطلوبی فراهم کنیم و با تضمین خدمات و قطعات یدکی مورد نیاز، سهم بیش‌تری در بازار خودرو این کشور کسب کنیم.

مدیرعامل ایران خودرو بازار روسیه را فرصتی طلایی برای حضور صنعت خودرو کشور در منطقه CIS خواند و خاطرنشان کرد: روسیه بازار بزرگی است که ما حداکثر استفاده را از نیاز فعلی این کشور برای صادرات محصولات از طریق ایجاد شرکت‌ مشترک و نمایندگی فروش محصولات خواهیم کرد.
 

کد خبر 138819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha