بالاترین رده‌ بین 16 شرکت خودرویی به مدیران خودرو رسید

براساس جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، « شرکت مدیران خودرو» در حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور، در سال 1400 در بالاترین رده‌ها بین 16 شرکت خودرویی کشور قرار گرفت.

به گزارش پرشین خودرو، سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) به عنوان نهاد بازرسی مورد تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت، بخش عمده مسئولیت ارزیابی کیفی خودروسازان در کشور را از وجوه مختلف به عهده دارد.

یکی از بخش‌های مورد بررسی این نهاد، مربوط به ارزیابی شرکت‌های خدمات پس از فروش و بررسی میزان انطباق آنها با آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو و دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت خودرو می‌باشد. در فرآیند ارزیابی خدمات پس از فروش خودروسازان، شاخص‌های مختلفی از جمله وضعیت سیستم خدمات پس از فروش، وضعیت نمایندگی‌های مجاز، رضایتمندی مشتریان، کارایی نمایندگی‌ها (تعمیر خودرو در زمان متعارف) و رضایت نمایندگی‌های مجاز از شرکت عرضه خودرو بررسی می‌گردد.

 

مدیران خودرو خدمات پس از فروش



شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین و فعال ترین خودروساز بخش خصوصی کشور، شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین و فعال ترین خودروساز بخش خصوصی کشور، به تازگی با رونمایی از برند لوکس خود یعنی فونیکس، توانسته بیش از گذشته توجه بازار را به محصولات خود جلب نماید. شرکت خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو موسوم به MVS نیز به دنبال سال‌ها تلاش عوامل این مجموعه، روند صعودی خود را طی کرد و توانست به جایگاه سوم در نتایج ارزیابی دست یابد. بنا بر گزارش ISQI، خدمات پس از فروش مدیران خودرو (MVS) که در سالیان اخیر اقدامات گسترده‌ای در زمینه ارائه خدمات بهتر صورت داده، در سال گذشته با پیروی از آیین نامه ها و استانداردهای مربوطه توانست به این جایگاه دست یابد.

 

خدمات پس از فروش مدیران خودرو



با توجه به امتیازات اخذ شده در شاخص های مختلف، شرکت مدیران خودرو در بخش ارزیابی «سیستم خدمات پس از فروش» با کسب امتیاز 85 در جایگاه دوم در بین سایر شرکت ها ایستاد.

همچنین در شاخص وضعیت نمایندگی های مجاز، موفق به کسب امتیاز 87 و در رضایتمندی مشتریان امتیاز 76 را کسب نموده است.

البته موفقیت مدیران خودرو در زمینه کیفیت و استاندارد، محدود به شبکه خدمات نیست و موارد دیگری را نیز در بررسی‌های انجام شده سال 1400 در بر می‌گیرد. کسب مقام اول در ارزیابی سیستم فروش شرکت‌های خودرویی برای دومین سال پیاپی و چهارمین بار طی 5 سال اخیر، عنوان دیگری است که مدیران خودرو به آن نائل آمد. همچنین طی نتایج اعلام شده توسط ISQI از منظر رضایت مشتریان واحد فروش نیز این شرکت در رتبه نخست قرار گرفت.

شایان ذکر است در ارزیابی مذکور شبکه نمایندگان مدیران خودرو برترین شبکه عرضه کننده خودرو را نیز کسب نموده است. عنوان باکیفیت‌ترین خودرو تولید شده توسط شرکت‌های ایرانی هم به تیگو7 IE محصول برند ام وی ام مدیران خودرو اختصاص یافت.

موفقیت‌های مستمر مدیران خودرو در سالیان اخیر، نشان از عزم این شرکت برای ارتقای هر چه بیشتر جایگاه خود در بازار خودرو کشور و پیشتازی در این صنعت دارد. مسلما این امر جز با کسب رضایت حداکثری مشتریان در بلندمدت محقق نخواهد شد. در همین راستا، MVS با تکیه بر عملکرد شرکت و نرخ رضایت بیش از هفتاد درصدی مشتریان از خدمات، هدف خود را برای ارزیابی آتی ISQI ارتقاء جایگاه اخیر قرار داده است و امید می‌رود این امر با تلاش همه جانبه عوامل شرکت، محقق گردد.

کد خبر 139100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha