فروش پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک ایران خودرودیزل

شرکت ایران خودرودیزل از اولین عرضه محصول پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک از شنبه یکم بهمن‌ ماه امسال خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، پس از استقبال بی‌نظیر مشتریان از رونمایی پیکاپ فوتون اتوماتیک در ماه گذشته، اولین عرضه این خودرو در تاریخ شنبه یکم بهمن ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۰ صبح و از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ایران خودرو دیزل، پیکاپ فوتون اتوماتیک در این طرح به صورت قیمت قطعی و با موعد تحویل اسفندماه و در دو رنگ مشکی و سفید به مشتریان عرضه خواهد شد.

 

تصاویر کامل پیکاپ فوتون اتوماتیک را اینجا ببینید



در این طرح فروش برای رعایت حقوق خریداران، هر کد ملی صرفا قادر به ثبت سفارش درخواست خرید یک خودرو است و خریداران نباید سابقه خرید محصول پیکاپ از شرکت ایران خودرو دیزل در یک سال گذشته را داشته باشند. دارا بودن گواهی‌نامه رانندگی و ۱۸ سال سن از دیگر شرایط این طرح فروش است.

پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک به پیشرانه‌ای با فناوری بورگوارد، مجهز به سامانه توربوشارژ است که می‌تواند ۲۴۰ اسب بخار و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند که این مشخصات باعث شده تا این محصول ایران خودرو دیزل به عنوان قدرتمندترین پیکاپ دو کابین بنزینی در بازار ایران شناخته شود. 

این خودرو علاوه بر مجهز بودن به سیستم‌های ایمنی رفاهی و هوشمند پیشرفته، مجهز به گیربکس معروف ZF اتوماتیک هشت دنده است و با طراحی داخلی بسیار زیبای خود مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفته است. قابلیت دو دیفرانسیل ۴WD و زنجیر موتور از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول است.
 

کد خبر 140595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha