کد خبر 22681
۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
پلیس در آرزوی اتمام مهلت‌ به خودروسازان

پرشین خودرو: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اظهار امیدواری کرد که بالاخره زمانی مهلت‌ها به خودروسازان تمام شود و آقایان مسوول در این زمینه روی حرفشان بایستند، گفت: طبق قانون جلوی شماره‌گذاری خودروهای فاقد استاندارد یورو4 را گرفتیم اما آقایان موضعشان را تغییر دادند.

به گزارش «پرشین خودرو»، سردار اسکندر مومنی در حاشیه همایش تخصصی روسای پلیس راهور استان‌ها با اشاره به اینکه در دو ماهه امسال کاهش قابل توجه کشته‌ها و تصادفات رانندگی را شاهد بودیم، افزود: در ایام ارتحال امام خمینی (ره) دو موضوع اجرای مراسم و انتقال زائران در دستور کار پلیس راهور قرار دارد. وی تاکید کرد: بر اساس هماهنگی انجام شده تمام کاروان‌هایی که برای مراسم می‌آیند، باید از خودروهای عمومی مجوزدار استفاده کرده و برگه معاینه فنی داشته باشند. پلیس خودروهای جمعی زائران حرم امام را اسکورت می‌کند رییس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: پلیس خودروهای جمعی زائران را در این مراسم اسکورت خواهد کرد و تلاش می‌کنیم همان‌طوری که در نوروز امسال هیچ تصادفی در بخش خودروی راهیان نور نداشتیم، در مراسم ارتحال نیز هیچ مشکلی پیش نیاید. مومنی به طرح تابستانه اشاره کرد و گفت: توان دستگاه‌های اجرایی در طرح تابستانه 20 درصد افزایش داشته است. از سوی دیگر نسبت به سال گذشته نیز تعداد روزهای تعطیلی بیشتر خواهد بود. مردم فیلم و عکس تخلفات را برای ما بفرستند وی از افتتاح سامانه نظارت مردمی پلیس راهور ناجا پیش از تابستان امسال خبر داد و گفت: بر اساس قانون جدید، پلیس اجازه دارد از گزارش‌های مردمی در بحث تخلفات رانندگی اعم از فیلم و عکس استفاده کنند که در این سامانه شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف رانندگی را به صورت فیلم و عکس برای ما ارسال کنند. به گفته مومنی، سامانه نظارت مردمی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی پیش از تابستان امسال به صورت کامل راه‌اندازی خواهد شد و هم‌اکنون نیز مراحل راه‌اندازی آزمایشگاه صحت‌سنجی گزارشات دریافتی در حال انجام است. جلوی شماره‌گذاری خودروهای فاقد استاندارد یورو4 را گرفتیم اما آقایان موضعشان را تغییر دادند رییس پلیس راهور ناجا در پاسخ به سوالی در خصوص ممنوعیت شماره‌گذاری خودروهای فاقد استاندارد یورو4 از ابتدای تیر ماه گفت: پلیس مجری قانون است و سازمان حفاظت محیط زیست نیز چندی قبل شماره‌گذاری خودروهای فاقد استاندارد یورو 4 را از ابتدای سال جاری ممنوع کرده بود و پلیس بر این اساس جلوی شماره‌گذاری این خودروها را گرفت اما بعد آقایان موضعشان را تغییر دادند و مجددا شماره‌گذاری این خودروها آغاز شد. به گزارش ایسنا، وی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم مهلت‌ها به خودروسازان یک زمانی تمام شود و آقایان مسوول در این زمینه روی حرفشان بایستند.
کد خبر 22681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هومن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    2 0
    پلیس هم نمیتونه جلوی این هیولاهای هقتاد سر رو بگیره.بازم مثل همیشه با دو تا جلسه،دو سال از دولت و وزارت مهلت میگیرن و دو سال دیگه هم همین قضیه تکرار میشه.