کد خبر 27530
۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴
برخورد خونین دو اتوبوس خط BRT+تصایر

پرشین خودرو: مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: در حادثه برخورد دو دستگاه اتوبوس خط تندروی شهری در شرق تهران 12 نفر راهی بیمارستان شدند.

به گزارش «پرشین خودرو»، حسن عباسی افزود: این حادثه ساعت 5 بامداد امروز در خیابان دماوند، ایستگاه وحیدیه رخ داد و در آن به علت خوابیدن راننده یکی از اتوبوس‌ها، دو اتوبوس از روبه‌رو با هم برخورد کردند.
وی گفت: آمبولانس نخست که در نزدیکی این محل و در حال برگشت از مأموریت بود بعد از یک دقیقه به محل حادثه رسید و چهار آمبولانس دیگر و یک اتوبوس‌آمبولانس نیز به محل فرستاده شد.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران افزود: یکی از مصدومان این حادثه که زنی 33 ساله بود جراحت شدیدی برداشته و بدحال بود که تکنیسین‌های اورژانس 115 با انجام دادن اقدام‌های اولیه درمانی وی را همراه با چهار مصدوم دیگر حادثه به بیمارستان امام حسین بردند.
عباسی گفت: مأموران اورژانس 115 هفت مصدوم دیگر این حادثه را نیز به بیمارستان سینا منتقل کردند

 

کد خبر 27530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمیدرضا فیاضی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
    6 0
    باسلام واقعیت امراین است که اتوبوسهای بی آر تی آنچنان بی احتیاط رانندگی می کنند وبرای سوارکردن مسافربیشترازهم سبقت می گیرند که شخصا به بچه های خود اجازه عبورازمحل عبوراین اتوبوسها رانمی دهم.البته این مورد درباره بیش ازنیمی ازآنها صدق می کند نه همه آنها.
  • فرهاد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
    0 0
    کلا این روزها اتوبوس ها جه میکنند!
  • یوسف ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
    0 0
    سلام واقعا دارندگان اتوبوس اگر جان خودشان قا ئل نبستند حداقل به فکر مسا فران باشند