کد خبر 96271
۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۴
ب‌.ام‌.و X5 2019، مدعی جدید آفرود + تصویر

پرشین خودرو: نسل بعدی ب‌.ام‌.و X5 با یک مجموعه آفرودی و با قابلیت محرک و فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب ارائه خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، ب‌.ام‌.و در روزهای گذشته جزئیات این خودروی خود را در تستی قدرتمندانه با انتشار تیزری به نمایش درآورد.
 

بی ام و


بی. ام. و این SUV در حال توسعه را در صحرای بسیار گرم آمریکا و "لپ‌لند" یخبندان سوئد مورد ارزیابی قرار داد تا تاثیرات زمین‌های جغرافیایی و آب و هوایی را روی خودرو خود ببیند. آزمایشات مشابه روی این خودرو در جاده ترسناک "نوربرگ‌رینگ" و صحرای شنی آفریقا نیز روی این خودرو انجام گرفته است.
 

بی ام و


ب‌.ام‌.و پس از انجام این تست‌ها متنوع و گوناگون در خصوص مجموعه آفرودی اعلام کرد: "خودرو به شکلی تاثیرگذار بالاترین سطح حرکت در جاده را ارائه می‌دهد و با امکان تغییر در سطح ارتفاع خود را برای حرکت در بیراهه‌ها آماده می‌کند. برای ایجاد تغییر در سطح ارتفاع خودرو تنها کافیست تا دکمه دکمه مورد نظر را فشرده و منتظر حرکت در بیراهه باشید.
 

بی ام و


این خودروسازی همچنین اعلام کرده که ب‌.ام‌.و X5 به سامانه تعلیق و قوای محرکه فوق‌العاده‌ای مجهز است که باعث حرکت آن روی تمامی سطوح برفی، شنی، صخره‌ای و کوهستانی خواهد شد.
 

بی ام و


به علاوه این شاسی‌بلند به یک سامانه فرمان‌پذیر اکتیو یکپارچه و فرمانپپذیری چرخ‌های عقب مجهز است که باعث ثبات بیشتر SUV روی جاده‌های معمولی و افزایش قدرت مانورپذیری در فضای تنگ پارک خواهد شد. سامانه تعلیق تطبیقی M نیز در حرفه‌ای تر شدن این خودرو در آفرود بی‌تاثیر نخواهد بود.
 

ب ام و


انتظار داریم مدل 2019 ب‌ا.م‌‌.و X5 زمانی در اواخر سال جاری معرفی شود. این خودرو به شکل لوکس ارائه خواهد شد و اطلاعات بیشتر از آن هنوز در دسترس نیست.
 

کد خبر 96271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha