کد خبر 137775
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
اولین گردهمایی خودروهای مرسدس بنز در سال 1401

مرسدس بنزهای کلاسیک و تاریخی روز جمعه نهم اردیبهشت‌ماه در گذر فرهنگ، جنب باغ کتاب در منطقه گردشگری عباس‌آباد تهران گرد هم آمدند تا نخستین گردهمایی خودروهای مرسدس بنز در سال 1401 را برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نخستین گردهمایی خودروهای مرسدس بنز در سال 1401 که توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و با همکاری انجمن وسایل نقلیه تاریخی در گذر فرهنگ باغ کتاب برگزار شد میزبان خودروهای مرسدس بنز تا مدل 2000 میلادی بود.

 

اگر علاقمند به بازدید مجازی از گردهمایی خودروهای مرسدس بنز هستید اینجا کلیک کنید



در گردهمایی خودروهای مرسدس بنز با وجود اینکه حدودا 100 دستگاه مرسدس بنز با پلاک تاریخی و پلاک ملی حضور داشتند و نمونه های ارزشمندی نیز در میان آن وجود داشت اما مرسدس بنزهای کلاسیک خاص و ارزشمند ایران مانند تنها نمونه مرسدس بنز گالوینگ در این گردهمایی غایب بود.

در این گردهمایی نمونه های مختلفی از مرسدس بنزهای 190، 200، 230، و مرسدس بنزهای دانشجویی حضور داشتند تا بازدیدکنندگان را به سال های دور تولید این خودروهای خاطره انگیز ببرند.

 

مرسدس بنز



گردهمایی خودروهای مرسدس بنز همچنین مکانی بود تا علاقمندان بتوانند سیر تاریخی طراحی خودروهای مرسدس بنز در آن سال ها را ببینند.

کلوپ رسمی مرسدس بنز ایران همواره در سال های گذشته اقدام به برگزاری گردهمایی های مختلف کرده است تا زمینه آشنایی عمومی با خودروهای کلاسیک و ارزشمند مرسدس بنز را فراهم نماید.

 

خودروهای مرسدس بنز



گردهمایی مرسدس بنز البته یک حاشیه جالب نیز داشت که برای دقایقی نظم گردهمایی را بر هم زد.

حضور یک دستگاه شورولت کامارو و ورود این خودرو آمریکایی به فضای گردهمایی از جمله حواشی این مراسم بود که برای دقایقی تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را دور خود جمع کرد و موجب بحث و جدل علاقمندان و طرفداران خودروهای آلمانی و آمریکایی شد که در نهایت خودروی کامارو با هدایت مسئولان همایش از محوطه خارج شد.
 

کد خبر 137775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha