چهره جدید با تکنولوژی بیشتر در هیوندای آیونیک فیس لیفت

پرشین خودرو: پس از تقریبا 3 سال فعالیت در بازار و فروش بیش از 60 هزار دستگاه نسخه مختلف، هیوندای آیونیک در مدل های هیبریدی و پلاگین هیبریدی یک بروزرسانی جدید دریافت کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با ارائه بسته بروزرسانی هیوندای برای فیس لیفت کردن دو مدل هیوندای آیونیک هیبریدی و پلاگین هیبریدی، می توان شاهد طراحی و نصب مجموعه سپرهای جدید، بروزرسانی جلوپنجره اتومبیل و همچنین ایجاد تغییراتی در چراغ های جلو و عقب اتومبیل اشاره داشت و بدنه اتومبیل از حالا به بعد 3 رنگ جدید دریافت می‌کند تا مشتریان امکان شخصی سازی بیشتری داشته باشند.

در داخل کابین هیوندای آیونیک فیس لیفت دارای طراحی جدید برای خروجی سیستم تهویه مطبوع کابین خود است و علاوه بر این یک صفحه نمایشگر جدید 10.25 اینچی در قسمت بالای کنسول مرکزی نصب شده است که امکان دسترسی کاربران به سرویس‌های تشخیص صدا، تلماتیکس، اپل کارپلی، آندروید اوتو، بلو لینک و همچنین سرویس‌های زنده شرکت خودروسازی هیوندای را فراهم کرده است.

 



تمامی نسخه های تولید شده از هیوندای آیونیک از حالا به بعد سیستم ترمز اضطراری و همچنین سیستم کمک نگهدارنده اتومبیل بین خطوط جاده را خواهند داشت. علاوه بر این کسانی که در پشت فرمان هستند و برای مدت طولانی توجه آنان به نقاطی غیر از جاده جلب می شود، سیستم جدید هشدار خودرو توجه به جلو خواهد داد تا ایمنی اتومبیل تامین شود.

 



برای بهینه سازی مصرف سوخت، هیوندای آیونیک حالت جدید "Eco+" دریافت کرده است و انرژی باقی مانده در شرایط بحرانی را به طرز شگفت انگیزی در مصرف بهینه سازی می کند. علاوه بر این حالت "Utility" به کاربران خود اجازه می دهد تا کاربران به امکانات مختلف اتومبیل حتی زمانی که سیستم محرک اتومبیل خاموش باشد دسترسی داشته باشند.

 



در پایان لازم به ذکر است که شرکت خودروسازی هیوندای در حال حاضر تنها تغییرات ظاهری و تکنولوژی‌های جدید هیوندای آیونیک را معرفی کرده است و مشخص نیست که بروزرسانی هیوندای برای بخش مولد قدرتی اتومبیل هم خواهد بود یا خیر. به همین منظور باید صبر کنیم تا هیوندای نسخه بین المللی اتومبیل را به زودی معرفی کند و پیش بینی می شود که این معرفی در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال انجام خواهد شد که از ماه مارس کار خود را در کشور سوئیس آغاز می کند.
 

کد خبر 108720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha