کد خبر 113524
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴
تسلا برنده نبرد سیستم های سرگرمی خودرو شد

پرشین خودرو: امروزه سیستم های سرگرمی اتومبیل، تبدیل به یکی از اصلی ترین فاکتورهای انتخاب یک اتومبیل از سوی مشتریان شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، امروزه در کنار فاکتورهای مهمی همچون طراحی، مشخصات فنی، امکانات رفاهی، تجهیزات ایمنی و...، سیستم های سرگرمی اتومبیل هم تبدیل به یک فاکتور مهم برای انتخاب مشتریان شده است و در این زمینه بسیاری از شرکت های بزرگ خودروسازی سعی می کنند تا قابلیت های متفاوتی در قالب سیستم سرگرمی به کاربران خود ارائه دهند. حال اخیرا موسسه "کانسومر ریپورتز" یا به اصطلاح "گزارش مصرف کننده" یک نظرسنجی بزرگ انجام داده است تا نشان دهد که سیستم های سرگرمی کدام خودروساز بزرگ توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.

نتیجه این مطالعه از داده های نظرسنجی بر روی 60 هزار مالک خودروهای مختلف موجود در بازار بدست آمده است و نشان می دهد که مالکان خودروهای مختلف چقدر از سیستم سرگرمی اتومبیل خود راضی بوده و از قابلیت های آن از لحاظ سیستم صوتی، قابلیت تماس و عملکرد سیستم راهیاب ماهواره ای خوشحال هستند. از 60 هزار نفر شرکت کننده در این نظرسنجی، نزدیک به 56 درصد آنان بدون در نظر گرفتن مدل اتومبیل اعلام کردند که از سیستم سرگرمی آن راضی هستند.

 



به طور کلی، بهترین سیستم سرگرمی و بیشترین میزان رضایت را می توانیم برای مشتریان محصولات تسلا متصور شویم و در این بین سیستم سرگرمی "تسلا IVI" توانسته رضایت 86 درصد از مشتریان خود را بدست آورد و بعد از آن به سیستم سرگرمی "بی ام و iDrive" خواهیم رسید که درصد رضایت مشتریان آن به 80 درصد می رسد. پس از این دو، به ترتیب سیستم سرگرمی "Sync3" برای شرکت خودروسازی فورد و همچنین سیستم سرگرمی Uconnect 4 مرتبط با محصولات گروه خودروسازی فیات کرایسلر در بین رضایت بخش ترین سیستم های سرگرمی قرار می گیرند.

و اما در مقابل بیشترین کسانی که از سیستم های سرگرمی ماشین های خود ناراضی هستند، مربوط به مشتریان لکسوس، هوندا و آکورا خواهد بود که به ترتیب محصولات لکسوس تنها 46 درصد از رضایت مشتریان خود را جلب کرده است و بعد از آن شرکت خودروسازی هوندا با 50 درصد رضایت و همچنین آکورا با درصد رضایت 52 درصدی دیده می شود.

کد خبر 113524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha