فرایند اقدامات در سایپا به سمت بهبود کلی حرکت می کند

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در دیدار رئیس سازمان ملی بهره‌وری، از تدوین سیاست‌ها و استراتژی‌های جدید در این گروه با محوریت حفظ و ارتقای بهره‌وری خبر داد و گفت: با اجرای این برنامه‌ها، فرایند اقدامات در سایپا به‌ سمت بهبود كلی حركت خواهد كرد.

به گزارش پرشین خودرو، سیدجواد سلیمانی، با بیان این مطلب اظهار داشت: گروه سایپا با اجرای سیاست‌ هایی نظیر ارتقای بهره‌ وری نیروی كار، كاهش هزینه‌ها، انجام پروژه‌های مؤثر، حذف موازی‌ كاری‌ها و سایر روش‌های موجود تلاش می‌كند، راندمان عملكرد مجموعه را در همه حوزه‌ها به‌ ویژه جلب رضایت مشتریان ارتقاء دهد.

به گفته وی بسیاری از مشكلات اقتصادی كشور با اتخاذ تصمیمات مبتنی بر افزایش بهره‌وری، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و استفاده حداكثری از منابع و امكانات داخلی قابل رفع خواهد بود.

وی به راه‌اندازی پویش ملی داخلی‌سازی قطعات خودرو توسط گروه خودروسازی سایپا اشاره كرد و گفت: تلاش می‌كنیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود در مراكز علمی و پژوهشی، حوزه‌های دانشگاهی و تحقیقاتی و شركت‌های دانش‌بنیان ایرانی، طراحی، ساخت و تجاری‌سازی انواع قطعات و متعلقات مربوط به خودرو را در داخل تولید كرده و زمینه افزایش بهره‌وری اقتصادی را فراهم كنیم.

مدیرعامل گروه سایپا در پایان خاطرنشان کرد: پایش مداوم فرایندها، كنترل فعالیت‌ها، اجرای سیاست‌های مبتنی بر چابك‌سازی و توسعه هم‌افزایی از جمله مهم‌ترین رویكردهای در دست اجرا در گروه خودروسازی سایپا است.

براساس این گزارش، فاطمه پهلوانی رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران باحضور در شركت سایپا ضمن دیدار با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، از نمایشگاه دستاوردهای بهره‌وری كه باحضور شركت‌های گروه و واحدهای مختلف سایپا برپا شده، بازدید كرد.

در جریان این دیدار، دو طرف تفاهم‌ نامه همكاری مشترك در زمینه اجرای روش‌های نوین برای توسعه بهره‌وری در سطح گروه سایپا امضا كردند.

کد خبر 113896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha