سوزوکی جیمنی در برابر جیپ رانگلر و مرسدس بنز G کلاس + ویدئو

پرشین خودرو: مرسدس بنز G کلاس و همچنین خودروی جیپ رانگلر از شناخته شده های آفرود هستند، اما در این بررسی یک اعجوبه حضور دارد و آن هم خودروی سوزوکی جیمنی خواهد بود!

به گزارش پرشین خودرو، خودروی شاسی بلند کوچک سوزوکی جیمنی را می توانیم یک کپی از مرسدس بنز G کلاس در مقیاسی کوچک تر بدانیم، اما آیا این خودروی شاسی بلند کوچک سوزوکی می تواند در آفرود هم مثل G کلاس ظاهر شود؟ بدون شک جواب خیلی از شما "نه" خواهد بود، اما باتوجه به فیلمی که از رقابت آفرودی میان جیپ رانگلر، مرسدس بنز G کلاس و همچنین خودروی سوزوکی جیمنی منتشر شده است، در کمال تعجب می توانیم شاهد رقابت پا به پای این شاسی بلند کوچک سوزوکی با مدعیان آفرود و گران قیمت های بازار باشیم.

این رقابت آفرودی شامل چند بررسی مختلف می شود که فیلم آن توسط پرشین خودرو آماده شده و در انتهای همین مقاله بارگذاری شده است و می توانید در آن شاهد رقابت سوزوکی جیمنی با مدعیان آفرود جهانی همچون مرسدس بنز G کلاس و خودروی جیپ رانگلر باشید که در کمال تعجب می تواند عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش بگذارد! آن هم با یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری چهار سیلندر 101 اسب بخاری با گشتاور 138 نیوتن متری در برابر پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر 270 اسب بخاری و 400 نیوتن متری جیپ رانگلر و همچنین پیشرانه هشت سیلندر به شدت قدرتمند 577 اسب بخاری مرسدس بنز G کلاس با خروجی گشتاور 850 نیوتن متری هستیم که بر روی کاغذ هیچگونه شانسی برای سوزوکی باقی نمی گذارد، ولی خب نباید به این زودی نتیجه گرفت و سوزوکی جیمنی را یک بازنده تمام عیار دانست، حداقل نه تا قبل از تماشای ویدیو زیر که پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

کد خبر 117934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha